کد خبر : 1841512 | 10 شهریور 1401 ساعت 09:53 | 19.8K بازدید | 1 دیدگاه

استیون جرارد: حالا می‌ترسم اخراج شوم!

استیون جرارد، سرمربی استون ویلا، پس از شکست برابر آرسنال مدعی شد که نگران موقعیتش روی نیمکت این تیم است.

استیون جرارد: حالا می‌ترسم اخراج شوم!

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف آرسنال رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 
این تیم حالا پس از گذشت پنج بازی از آغاز فصل جدید تنها سه امتیاز کسب کرده و در جایگاه نوزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است که اتفاق چندان خوشایندی برای کادر فنی و مدیریتی این باشگاه نیست. 
جرارد پس از باخت شب گذشته برابر آرسنال به خبرنگاران گفت:« در حال حاضر نگران آینده و اخراج شدنم از استون ویلا هستم. من واقعا صادق هستم و به شدت از خودم انتقاد می‌کنم. اگر اینجا می‌ایستادم و می‌گفتم نگران نیستم، فکر می‌کنم شما طوری به من نگاه می‌کردی که انگار از یک سیاره دیگر به اینجا آمده‌ام.»

1739559


او درباره شرایط این بازی اظهار داشت:« ما به سختی تلاش کردیم تا بتوانیم در جریان بازی بمانیم و پا به پای آرسنال بازی کنیم. فکر می‌کنم که آنها از نظر تکنیکی حداقل برای 45 دقیقه یک رده از ما بالاتر بازی کردند و ما صرفا سعی کردیم از دروازه تیم دفاع کنیم و مانع گلزنی آنها شویم.»
سرمربی جوان استون ویلا با ابراز رضایت از بازی تیمش در نیمه دوم اضافه کرد:« ما در نیمه دوم بسیار بهتر شدیم و توانستیم حملات خوبی را هم روی دروازه حریف ترتیب دهیم. لوئیز داگلاس جادوی خودش را به کار گرفت تا بتواند بار دیگر ما را به بازی برگرداند اما باز هم دو گل خوردیم چون نتوانستیم جزئیات دفاعی را به درستی اجرا کنیم.»
جرارد با اشاره به عملکرد امیلیانو مارتینز در دروازه ویلا ادامه داد:« البته که او می‌توانست روی گل دوم عملکرد بسیار بهتری داشته باشد اما باز هم موفق شد ما را در  جریان بازی نگه دارد. در حال حاضر در بسته نگه داشتن دروازه مشکل داریم و باید سعی کنیم بر اساس اصول پیش برویم.»

دیدگاه‌ها