کد خبر : 1841616 | 10 شهریور 1401 ساعت 20:45 | 13.4K بازدید | 4 دیدگاه

پاردس: گفتم یا یوونتوس یا هیچ تیم دیگری!

لئاندرو پاردس که دیروز از پاری‌سن ژرمن به یوونتوس منتقل شد می‌گوید همیشه می‌خواسته با پیراهن بیانکونری بازی کند.

پاردس: گفتم یا یوونتوس یا هیچ تیم دیگری!

به گزارش "ورزش سه"، لئاندرو پاردس دیروز با یک قرارداد قرضی به ارزش 22.6 میلیون یورو پاریس را ترک کرد و به تورین رفت تا به‌مدت یک‌سال پیراهن یوونتوس را به تن کند. این هافبک ملی‌پوش آرژانتینی دیشب در جریان پیروزی 2-0 یوونتوس مقابل اسپتزیا در ورزشگاه خانگی این باشگاه به هواداران معرفی شد.

پاردس در مصاحبه‌ای با سایت باشگاه یوونتوس می‌گوید انتقال به این باشگاه برای او اتفاقی عادی نبوده و به خانواده و مدیر برنامه‌هایش گفته بود که تنها حاضر است پیراهن بیانکونری را به تن کند و گرنه حاضر به انتقال به تیم دیگری نیست.

1740996

هافبک دفاعی آرژانتینی در این مصاحبه گفت:" از اینکه در یوونتوس هستم واقعا خوشحالم. همیشه دلم می‌خواست به این باشگاه ملحق شوم و برای این است که تا این حد خوشحالم.

یووه همیشه تیم رویاهای من بود. چند سال پیش فرصت پیوستن به بیانکونری را داشتم که از دست رفت. برای همین دوباره نمی‌خواستم فرصت را از دست بدهم. به دوستان و خانواده‌ام گفتم یا به یوونتوس می‌روم یا هیچ تیم دیگری".

امسال تابستان یک ستاره آرژانتینی دیگر هم از پاری‌سن ژرمن به یوونتوس پیوست. او آنخل دی‌ماریا بود که هم‌تیمی پاردس در آلبی‌سلسته و دوست نزدیک او است. لئاندرو پاردس در مصاحبه خود درباره او گفت:" من و آنخل سال‌ها است رفیقیم و خانواده و بچه‌های ما هم خیلی نزدیک هستند. اینکه دوباره می‌توانم با او هم‌تیمی باشم عالی است".

دیدگاه‌ها