کد خبر : 1841704 | 11 شهریور 1401 ساعت 14:25 | 5K بازدید | 14 دیدگاه

رمز تیم ما تلاش براى بهترين بودن است

کعبی: ایده‌های ما برابر سپاهان برتر بود

فولاد در یک دیدار دراماتیک‌موفق شد تا سپاهان را در اصفهان با تک‌گل آیاندا پاتوسی شکست بدهد.

کعبی: ایده‌های ما برابر سپاهان برتر بود

به گزارش "ورزش سه"، حسین کعبی مربی تیم فولاد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص دیدار روز گذشته برابر سپاهان گفت: ما می‌دانستیم دیدار سختی در پیش داریم. برای تک تک ثانیه‌های بازی برنامه داشتیم و می‌دانستیم چه می‌خواهیم. بازیکنان هرچه کادرفنی خواسته بودند را مو به مو انجام دادند تا هیچ موقعیتی به سپاهان ندهیم. یک خسته نباشید به تمامی بازیکنان و دیگر اعضای تیم می‌گویم که از روز نخست با تلاش و جدیت در تمرینات حاضر شدند و همدل برای موفقیت می‌جنگیم.

او ادامه داد: کار کردن با جواد نکونام برای همه ما اعضای تیم سخت اما لذت بخش است، او به نکات کوچکی توجه می‌کند که شاید برای بعضی هیچ اهمیتی نداشته باشد اما جدا از کار در تیم ما همه با هم برادر هستیم و برای موفقیت نام فولاد می‌جنگیم.
وی افزود: سپاهان سرمربی خارجی و بازیکنان بسیار خوبی چه ایرانی و‌چه خارجی دارد. سرمربی این‌تیم با مورینیو کار کرده و تجربه زیادی در لیگ‌های مختلف داشته است اما ایده‌های ما برابر این تیم و این مربی برتر بود و فکر می‌کنم سه امتیاز حق تیم ما در مسابقه با سپاهان بود. مبارک همه هواداران و همه آن‌هایی باشد که قلب‌شان همراه با یازده بازیکن تیم ما برای موفقیت تپید.

کعبی همچنین گفت: تعدادی از هواداران از اهواز و دیگر شهرهای خوزستان و حتی از اصفهان برای حمایت تیم به ورزشگاه فولادشهر آمدند، ممنون آنها هستیم و خوشحالیم که توانستیم جواب حمایت نود دقیقه‌ای آن‌ها را با سه امتیاز بدهیم. چهار ابتدایی را پشت سر گذاشتيم. اما این شروع کار ماست و باید با قدرت در هفته‌های آتی به مصاف رقبا برویم.

وی در انتها گفت: از تمامی هواداران می‌خواهم که در دیدار بعدی برابر مس رفسنجان به ورزشگاه بیایند و ورزشگاه را کاملا فولادی کنند تا بتوانیم کنار هم برای موفقیت تلاش کنیم. تیم ما نه برای ۹۰ دقیقه بلکه براى تمام مسابقات  و هیچگاه از رسیدن به موفقیت باز نخواهیم ایستاد. رمز موفقیت تیم ما تلاش و یکدلی براى هر مسابقه  است.

دیدگاه‌ها