کد خبر : 1841717 | 11 شهریور 1401 ساعت 15:50 | 13K بازدید | 10 دیدگاه

آنچلوتی: اولین بازی خانگی حس خوبی دارد

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار فردا مقابل بتیس می‌گوید رئال از اینکه اولین بازی خانگی فصل را انجام می‌دهد خوشحال است.

آنچلوتی: اولین بازی خانگی حس خوبی دارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در هفته چهارم فصل جدید لالیگا به مصاف بتیس می‌رود. جالب اینجا است که این اولین بازی خانگی فصل رئالی‌ها خواهد بود و بازیکنان و کادر فنی این تیم از بازگشت به سانتیاگو برنابئو خوشحال و هیجان‌زده‌اند.

رئال مادرید در هفته اول فصل به خانه آلمیرا رفت. دو بازی بعدی شاگردان آنچلوتی هم در خانه سلتاویگو و اسپانیول برگزار شد. سفیدپوشان مادرید در حال حاضر با 9 امتیاز از سه بازی صدرنشین لالیگا هستند. اما حریف فردای آنها بتیس هم 9 امتیازی است و دیدار دو تیم در برنابئو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، دقایقی پیش در کنفرانس خبری پیش از بازی با بتیس شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

1741188

حس کارلتو اولین بازی خانگی فصل
حس خوبی داریم. ما فصل گذشته در اولین بازی خانگی واقعا لذت بردیم و امیدواریم امسال هم همین اتفاق بیفتد. ما البته بازی پیچیده‌ای در پیش داریم و در برابر رقیب سرسختی قرار می‌گیریم که حاضر نیست بازی را به راحتی واگذار کند. باید ببینیم چه پیش می‌آید.

سبک بازی رئال در بازی‌‌های خانگی متفاوت است؟
ایده اصلی ما تغییر نمی‌کند. هدف ما این است که سبک فوتبال‌مان ثابت باشد. ولی در خانه دوست داریم تهاجمی‌تر و با روحیه‌تر کار کنیم ولی معنایش این نیست که سبک کارمان عوض می‌شود. بتیس تیمی است که روحیه بالایی دارد و از دینامیک تیمی خوبی برخوردار است. ولی نگرانی نداریم. حالا که بازی‌های سه روز یکبار شروع شده تازه می‌توان گفت فصل را آغاز کرده‌ایم ولی ما از قبل آماده بودیم و در حال حاضر در اوج آمادگی قرار داریم.

مدعیان قهرمانی لالیگا؟
هر فصلی شرایط خاص خودش را دارد ولی معتقدم این فصل سخت‌تر خواهد بود. در چمپیونزلیگ هم از الان نمی‌شود مدعی قهرمانی را مشخص کرد چون همه چیز به اتفاقات مارس و آوریل بستگی دارد. امسال نسبت به فصل گذشته کمتر کسی ما را دست کم می‌گیرد. تیم خیلی خوبی داریم و برای جنگیدن و رقابت کردن آماده‌ایم.

قدرت لیگ برتر انگلیس
نمی‌دانم این شرایط کی متوقف می‌شود؟ هدف همه لیگ‌ها و نه تنها لالیگا این است که از نظر کیفیت بازی پیشرفت کرده و به آنها برسند. فروش حق پخش تلویزیونی یکی از دلایل پیشرفت لیگ برتر بوده. آنها خیلی جلو افتاده‌اند و از سایر لیگ‌ها سبقت گرفته‌اند. جو استادیوم‌ها در انگلیس خیلی خوب است. با استادیوم‌های مدرن و پر از تماشاچی بدون اینکه در مسابقات شاهد خشونت روی سکوها باشیم.

دیدگاه‌ها