کد خبر : 1841726 | 11 شهریور 1401 ساعت 17:22 | 19.9K بازدید | 12 دیدگاه

آرتتا: خریدهای تابستانی آرسنال عالی بود

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد از مدیران باشگاه قدردانی کرد و گفت از فعالیت توپچی‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی راضی است.

آرتتا: خریدهای تابستانی آرسنال عالی بود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با هدایت میکل آرتتا فصل جدید لیگ برتر را عالی آغاز کرده و با پنج پیروزی در پنج هفته اول فصل یکی از مدعیان زودهنگام قهرمانی است.

اما آرتتا و شاگردانش در هفته ششم دیواری دشوار در پیش رو دارند. توپچی‌ها باید به منچستر بروند تا در اولدترافورد با یونایتد احیا شده در هفته‌‌های اخیر دیدار کنند. یونایتدی که لیورپول را 2-1 شکست داده و در هفته قبل هم موفق شد لستر را 1-0 از پیش رو بردارد.

میکل آرتتا در کنفرانس خبری پیش از این دیدار با سوالات متعددی درباره فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه مواجه شد و چند خبرنگار معتقد بودند توپچی‌ها در 72 ساعت پایانی نتوانستند در بازار فعالیت موثری داشته باشند و برای تکمیل مهره‌های مد نظر آرتتا تلاش کنند. سرمربی آرسنال اما این ادعاها را رد کرد و گفت از خریدهای تابستانی کاملا راضی است.

1741232

مصدومیت احتمالی اودگارد و رمزدیل
هم کاپیتان و هم دروازه‌بان ما تحت بررسی پزشکی هستند و فردا نتیجه قطعی مشخص خواهد شد. امیدوارم بتوانند با تیم تمرین کنند. متاسفانه اولکساندر همچنان نمی‌تواند با تیم تمرین کند.

روز آخر نقل و انتقالات
تیم ما هنوز خیلی کار دارد. باشگاه امسال تابستان فوق‌العاده کار کرد و بازیکنانی که ما می‌خواستیم را به خدمت گرفت. متاسفانه در 72 ساعت اخیر توماس پارتی و محمد الننی مصدوم شدند و ما باید در بازار وارد می‌شدیم تا برای آنها جایگزین پیدا کنیم. ما تلاش‌مان را کردیم ولی در نهایت نتوانستیم بازیکنانی که مناسب می‌دانستیم را به خدمت بگیریم.

اولکساندر زینچنکو
متاسفانه او دو بازی را از دست داده و نمی‌تواند با تیم تمرین کند. وضعیت این است. حرف دیگری ندارم.

هکتور بیرین
هکتور دیشب با من تماس گرفت. در این تماس طوری با هم صحبت می‌کردیم که وقتی هر دو بازیکن بودیم و در یک تیم بازی می‌کردیم حرف می‌زدیم. من عاشق هکتور هستم و می‌دانم برای این باشگاه چه کارهای بزرگی کرده. امیدوارم بتواند به رویاهایش برسد.

دیدگاه‌ها