کد خبر : 1841744 | 11 شهریور 1401 ساعت 18:40 | 19.2K بازدید | 11 دیدگاه

هدف باشگاه تمدید با آنهاست

آنچلوتی: نگران پایان قرارداد بنزما و مودریچ نیستم

قرارداد چند بازیکن بزرگ رئال مثل کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس در پایان فصل تمام می شود ولی کارلو آنچلوتی نگران این موضوع نیست.

آنچلوتی: نگران پایان قرارداد بنزما و مودریچ نیستم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از سه پیروزی متوالی و صدرنشینی در لالیگا فردا برابر رئال بتیس، تیم دوم جدول لالیگا، قرار خواهد گرفت. هر سه بازی قبلی رئال به دلیل آماده نبودن ورزشگاه برنابئو در زمین حریفان برگزار شد ولی فردا رئال در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان رئال بتیس است.

1739089

ادن هازارد که تصور می شد فصل جاری یکی از بازیکنان مهم در برنامه های کارلو آنچلوتی باشد، در هر سه بازی قبلی نیمکت نشین بود و هفته گذشته برابر اسپانیول حتی یک دقیقه هم به میدان نرفت. به نظر می رسد که در رئال، شرایط برای ستاره بلژیکی تغییری نکرده ولی آنچلوتی عقیده ای دیگر دارد.

سرمربی ایتالیایی رئال در مورد هازارد گفت:« او ناراحت نیست و شرایط روحی خوبی دارد. در مورد هازارد نمی توان پس از سه بازی قضاوت کرد. اطمینان دارم که هازارد نقش مهمی در فصل جاری خواهد داشت و بیشتر از همیشه بازی خواهد کرد. او در روزهای اخیر بسیار خوب تمرین کرده و مشکلی برای بازی فردا ندارد.»

اتمام قرارداد چند بازیکن بزرگ در پایان فصل:« چند بازیکن ما در پایان فصل قراردادشان تمام می شود ولی نگران نیستیم. آینده رئال مادرید روشن است و بازیکنانی مثل لوکا مودریچ، کریم بنزما، تونی کروس و ناچو اگر بخواهند، در رئال خواهند ماند. می دانم که باشگاه مشکلی با تمدید قرارداد آنها ندارد و خودشان هم دوست دارند بمانند. بازیکنان دیگری هم شرایط مشابه دارند و باشگاه در زمان مناسب برای تمدید قراردادها اقدام خواهد کرد. شرایط اقتصادی به گونه ای است که باشگاه نمی خواهد تصمیماتی عجولانه بگیرد.»

فقط دو خرید در نقل و انتقالات:« هرگز به خریدهای بیشتر فکر نکردیم و از ابتدا هم قرار بود فقط آنتونیو رودیگر و اورلین شوامنی جذب شوند. جدایی کاسمیرو غیر منتظره بود ولی تصمیم گرفتیم با خواسته او موافقت کنیم و این بهترین تصمیم بود. مارکو آسنسیو هم قرار بود به تیمی دیگر برود ولی در نهایت ماند و من مشکلی با ماندنی شدن او نداشتم. او فصل گذشته سومین گلزن برتر تیم بود و فصل جاری هم به ما کمک خواهد کرد. اطمینان دارم که با همین مجموعه فعلی می توانیم نتایج خوبی بگیریم.»

1741203

نقش شوامنی:« باشگاه با آگاهی کامل برای خرید او 80 میلیون یورو هزینه کرد. او توانسته در حد انتظارات کار کند ولی هنوز باید شناخت بیشتری نسبت به بازیکنان کناری خود به دست بیاورد. بازی کنار مودریچ و کروس را نمی توان با بازی کنار والورده و کاماوینگا مقایسه کرد. او در دفاع و حمله مشارکت می کند و بازیکن بسیار خوبی است.»

دیدگاه‌ها