کد خبر : 1841745 | 11 شهریور 1401 ساعت 19:00 | 23.8K بازدید | 20 دیدگاه

آنتونی شاید بازی کند

تن‌هاخ: بی‌صبرانه منتظر بازی با آرسنال هستم

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بی تاب بازی برابر آرسنال است. او احتمال به میدان رفتن آنتونی، خرید برزیلی جدید یونایتد، در این بازی را نیز رد نکرد.

تن‌هاخ: بی‌صبرانه منتظر بازی با آرسنال هستم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فصل را خوب شروع نکرد و با دو شکست متوالی به قعر جدول لیگ برتر انگلیس رفت ولی پیروزی برابر لیورپول در هفته سوم، همه چیز را تغییر داد. یونایتد پس از پیروزی مقابل لیورپول، به دو برد متوالی برابر ساوتهمپتون و لستر نیز دست یافت و حالا در رده پنجم قرار دارد. یونایتد یکشنبه در اولدترافورد میزبان صدرنشین لیگ یعنی آرسنال است.

1741098

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در نشست خبری این بازی گفت:« فکر می کنم ساختار تیم در حال شکل گرفتن است و من در تیم نشانه های پیشرفت را می بینم. هنوز باید بهتر شویم و بازی به بازی این اتفاق رخ خواهد داد. باید سخت تمرین کنیم و در میدان نیز برابر حریفان پیروز شویم. باید زمانی که توپ را در اختیار داریم و حتی زمانی هایی که توپ در اختیار حریف است، آرایش درستی در زمین داشته باشیم و بهترین تصمیم را بگیریم. من به دقت حریفان را تجزیه و تحلیل می کنم و سعی می کنم بهترین ترکیب ممکن را به زمین بفرستم.»

صدرنشینی آرسنال:« آنها تیم بسیار خوب و سرسختی هستند و شروع فوق‌العاده‌ای هم داشته اند. برابر تیمی قرار می گیریم که بازیکنانش چند سال است کنار هم بازی می کنند. میکل آرتتا نیز فلسفه مربیگری خاص خودش را دارد و این در بازی‌های آرسنال مشخص است. بازی برابر آرسنال یک چالش سخت برای ما خواهد بود و بی‌صبرانه منتظر این بازی هستم. بیش از 20 بازیکن در اختیار دارم ولی تنها 11 نفر به زمین می روند. بهترین ترکیب ممکن را انتخاب خواهم کرد.»

غایبان بازی برابر آرسنال:« وضعیت لوک شاو و آرون وان بیساکا نامشخص است اما غیبت آنتونی مارسیال را می توان قطعی دانست. آنتونی(بازیکن برزیلی جدید یونایتد) هم امروز انفرادی تمرین کرد و دو تمرین گروهی دیگر پیش رو داریم. یکشنبه در مورد اینکه او بازی خواهد کرد یا خیر تصمیم می‌گیرم.»

عملکرد خوب خط دفاع:« باید به صورت تیمی دفاع کنیم تا کار برای مدافعان نیز راحت شود. نباید اجازه دهیم حریف به راحتی موقعیت گل خلق کند. اگر همه در دفاع مشارکت کنند، کار حریف برای گلزنی سخت می شود.»

دیدگاه‌ها