کد خبر : 1842046 | 13 شهریور 1401 ساعت 13:20 | 17.6K بازدید | 2 دیدگاه

تلاش بی‌صدای این مدافع برای رسیدن به ترکیب (عکس)

محمد نژادمهدی مدافع ثابت فصل گذشته سپاهان این روزها به نیمکت نشین مطلق در این تیم تبدیل شده است.

تلاش بی‌صدای این مدافع برای رسیدن به ترکیب (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد نژادمهدی در ابتدای لیگ بیستم یکی از خریدهای محرم نویدکیا برای تقویت قلب خط دفاعی طلایی‌پوشان اصفهانی بود و اگرچه در سال اول و به ویژه در نیمه دوم خیلی نتوانست به ترکیب اصلی برسد ولی فصل گذشته هم در رقابت‌های لیگ برتر، هم مسابقات جام حذفی و هم لیگ قهرمانان آسیا زوج اصلی سپاهان در قلب خط دفاعی در کنار گئورگی گولسیانی بود.
با شروع فصل جدید اما شرایط در این منطقه از زمین تیم فوتبال سپاهان دگرگون شد. عزت پورقاز، محمدرضا مهدی‌زاده و گئورگی گولسیانی از تیم جدا شدند و محمد دانشگر، رناتو داسیلویرا و نیلسون جونیور به عنوان سه مهره جدید به تیم پیوستند تا مورایس شرایط کاملا متفاوتی را با انتخاب هایش در این منطقه از زمین رقم زده باشد.
به همین دلیل در سه بازی اخیر سپاهان محمد نژادمهدی پشت سد دو بازیکن برزیلی و همینطور دانشگر برای حضور در ترکیب اصلی گیر افتاده و هنوز فرصت بازی در لیگ بیست و دوم را به دست نیاورده است.
نژادمهدی البته در روزهای پایانی پنجره تابستانی با توجه به اضافه شدن نیلسون جونیور برزیلی که آخرین خرید خارجی سپاهان بود، سعی داشت به فولاد خوزستان برود ولی این اتفاق درنهایت رخ نداد تا رقابت سختی پیش روی این مدافع بابلی قرار بگیرد. با این حال اگر نژادمهدی فرصتی برای بازی پیدا نکند جدایی او در پنجره زمستانی یکی از اتفاقات محتمل در اردوی سپاهان است.

1741841

دیدگاه‌ها