کد خبر : 1842115 | 13 شهریور 1401 ساعت 20:04 | 4.8K بازدید | 1 دیدگاه

بازی با مس کرمان درس بزرگی برای ما شد؛

الهویی: امیدوارم نگاه دراگان به ما مهربانانه‌تر باشد

مربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید تیمش وارد فاز دوم مسابقات لیگ برتر شده است.

الهویی: امیدوارم نگاه دراگان به ما مهربانانه‌تر باشد

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی، مربی تیم فوتبال گل‌گهر در نشست خبری پیش از مصاف برابر ملوان بندرانزلی که روز آینده در ورزشگاه قاسم سلیمانی شهر سیرجان برگزار خواهد شد، درباره این مسابقه در چارچوب هفته پنجم مسابقات اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: فکر می‌کنیم که بازی برابر ملوان یکی از بازی‌های بخش دوم لیگ ما باشد. به این دلیل اینکه ما در سه بازی ابتدایی با سپاهان، مس رفسنجان و تراکتور بازی کردیم که شرایط فنی نزدیک به هم دارند.
او سپس ادامه داد: الان به گام دوم آمدیم که با سه تیم مس کرمان، ملوان و پیکان بازی داریم که آنها هم سبک بازی شبیه به هم دارند. سعی کردیم در این دو سه هفته شرایط تیم را از لحاظ تکنیکی و ذهنی مهیای این سه مسابقه کنیم چون شرایط این سه مسابقه با سه مسابقه ابتدایی کاملا متفاوت است. باید اصول مهمی را رعایت کنیم تا با عملکرد خوب نتیجه بگیریم. 
بخش بعدی صحبت‌های الهویی درباره دیدار هفته گذشته گل گهر برابر مس رفسنجان بود و در این مورد گفت: فکر می‌کنم در دیدار هفته گذشته برابر مس عملکرد خوبی داشتیم ولی به چیزی که لیاقت داشتیم نتوانستیم برسیم. این درس بزرگی برای بازیکنان ما شد که فردا جدا از اینکه باید کیفیت خوبی ارائه بدهند، باید در استفاده از موقعیت‌ها هم باهوش باشند، چون برابر تیم‌هایی نظیر ملوان، پیکان و مس کرمان که ساختار دفاعی خوبی دارند باید خیلی فرصت‌طلب‌تر بازی کرد و موقعیت‌های اول و دوم‌مان را به گل تبدیل کنیم تا روند بازی هم شبیه روند فنی باشد.
سوال بعدی از الهویی درباره زمزمه‌هایی بود که درباره دعوت از سهرابیان و خدابنده‌لو به اردوی تیم ملی شنیده می‌شود. او در این مورد بیان کرد: نظر آقای قلعه‌نویی و کل کادر فنی تیم هم همین است که ما بازیکنان زیادی داشتیم که لیاقت دعوت به تیم ملی را داشتند. حالا اسمی نمی‌بریم ولی فکر می‌کنم سهم تیم گل گهر بیشتر از دو بازیکن است. حالا آقای دراگان دو بازیکن را دعوت کرده است ولی امیدوارم در اردوهای بعدی سرمربی تیم ملی نگاه مهربانانه‌تری با گل‌گهر داشته باشد. می‌توان در این مورد، جزئی صحبت کرد و دلیل آورد، حالا نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم که به‌طور مثال چطور یک بازیکن اینجا حضور دارد ولی به تیم ملی دعوت نمی‌شود ولی به جای دیگری می‌رود و بعد از دو سه بازی به تیم ملی دعوت می‌شود. امیدوارم خدا بنده‌لو و سهرابیان به اندازه کیفیتی که دارند بتوانند عملکرد خوبی از خودشان نشان بدهند تا مسافر اردوی اتریش و جام جهانی هم بشوند.

دیدگاه‌ها