کد خبر : 1842556 | 16 شهریور 1401 ساعت 11:35 | 15.6K بازدید | 6 دیدگاه

دوست داشتم خودم پنالتی را بزنم ولی...

میری: اگر بازی کنم به پرسپولیس گل می‌زنم

پیمان میری با گرفتن یک پنالتی تاثیر بسزایی در سه امتیاز نفت مسجد سلیمان در بازی برابر آبادانی‌ها داشت.

میری: اگر بازی کنم به پرسپولیس گل می‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان موفق شد دو بر یک صنعت نفت آبادان را از پیش رو بردارد. پیمان میری در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: با توجه به شرایط جوی، بازی خیلی سنگین بود. ما خودمان در خوزستان و مسجدسلیمان هستیم ولی هوای آبادان سنگین‌تر است. خدا را شکر اتفاق خوبی که دنبالش بودیم، افتاد.

او در در مورد پنالتی که برای تیمش گرفت ادامه داد: از پشت فشاری روی کمر من آمد و تعادلم به هم خورد. چون در سرعت بودم و می‌خواستم ضربه آخر را بزنم که به زمین خوردم. داور هم پنالتی تشخیص داد و به نظرم تصمیم او درست بود.

این بازیکن قصد زدن پنالتی را داشت ولی در نهایت، پیمان رنجبری پشت توپ قرار گرفت؛ او در این خصوص توضیح داد: چون من در زمین بودم گفته بودند پنالتی را پیمان رنجبری بزند و زمانی که به زمین آمدم و پنالتی گرفتم دوست داشتم خودم به گل تبدیلش کنم اما تصمیم کادر فنی این بود که پیمان بزند و من هم به این تصمیم احترام گذاشتم. ما یک تیم هستیم و فرق چندانی نمی‌کند ولی چون خودم پنالتی را گرفته بودم و دوست داشتم پایم به گلزنی باز شود می خواستم پنالتی را بزنم ولی از تصمیم کادر فنی اطاعت امر کردم.

مهاجم نفت در مورد هم امتیاز شدن با سپاهان عنوان کرد: من از روز اول که با شما صحبت کردم گفتم ما به دنبال یک رتبه تک رقمی و ایده‌آل هستیم. نفت، امسال تیم متفاوتی است و می‌خواهیم از فوتبال شهر مسجد سلیمان دفاع کنیم. امیدوارم مدیران بیشتر به این تیم بها بدهند چون واقعاً مظلوم هستیم. بالاخره مسجد سلیمان شهر اولین‌ها است. رسیدگی به این شهر خیلی کم است. حق مردم مسجد سلیمان که کلی منابع دارد، این شرایط نیست.

میری که سال گذشته سابقه گلزنی به پرسپولیس با پیراهن هوادار را دارد در مورد اینکه باز هم می‌تواند گل بزند یا خیر افزود: اگر بازی کنم به احتمال خیلی زیاد گل می‌زنم. من برای استقلال و پرسپولیس خیلی ارزش قائل هستم ولی ما نفت مسجد سلیمان هستیم و فکر می‌کنم به آن شخصیت رسیده‌ایم که مقابل هر تیمی قد علم کنیم و نتیجه لازم را بگیریم.

دیدگاه‌ها