کد خبر : 1842599 | 16 شهریور 1401 ساعت 14:16 | 13.9K بازدید | 3 دیدگاه

فراز فاطمی: قرارداد سرمربی مشخص شود آبان اردو داریم

آخرین شرایط حضور مهدوی‌کیا در تیم امید

سرپرست تیم ملی از محتمل بودن برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی امید بلاروس خبر می‌دهد.

آخرین شرایط حضور مهدوی‌کیا در تیم امید

به گزارش "ورزش سه" فراز فاطمی سرپرست تیم ملی امید ایران پس از حضور در فدراسیون فوتبال، با خبرنگاران به گفتگو پرداخت که در ادامه می‌خوانید؛

* آخرین وضعیت تیم ملی امید
این مسائل حاشیه‌ای را اولین بار است می‌شنوم. قرارداد مهدوی‌کیا هشتم شهریور تمام شده و با توجه به اینکه سرمربی تیم ملی که برای آن زحمات زیادی هم کشیده قراردادش تمام شده، برای شهریور اردو نداشتیم اما برای فیفادی بعدی اردو خواهیم داشت.

میل باطنی مهدوی‌کیا به ماندن یا رفتن؟
یک سالی برای این تیم زحمات زیادی کشیدند. توانایی فدراسیون همین قدر بود. فکر می‌کنم که فدراسیون با آقای مهدوی‌کیا صحبت می‌کنند و ایشان برنامه‌های خودشان را اعلام می‌کنند. هنوز آقای تاج را ندیدم ولی امیدوارم فرصت از دست نرود چون یک سال دیگر مسابقات مقدماتی المپیک شروع می‌شود.

* پیگیری وضعیت بازیکنان در لیگ
تقریبا رصد می‌کنیم چون بیس اصلی تیم در لیگ برتر و لیگ یک مشخص است و بررسی می‌کنیم. ان‌شاءالله تعیین تکلیف شود وضعیت سرمربی تیم امید. قطعا آن روال کاری برمی‌گردد و همه چیز به بهترین نحو پیش خواهد رفت.

* بازی دوستانه با بلاروس
خودمان پیگیری کردیم دو بازی دوستانه در بلاروس با تیم امید این کشور که هزینه مسابقات با آنهاست ولی هزینه بلیت تیم ملی با خودمان خواهد بود. چون مسئله ورزشی است و در فیفادی هم هست می‌توانیم بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و مشکلی هم بابت جنگ اوکراین وجود نخواهد داشت. فکر می‌کنم این بازی به نفع و صلاح تیم ملی المپیک است.

دیدگاه‌ها