کد خبر : 1842668 | 16 شهریور 1401 ساعت 22:21 | 23.3K بازدید | 12 دیدگاه

آرمان رمضانی؛ مهاجمی که بد موقع مصدوم شد

استقلال در بازی با پیکان با یک دفاع همه جانبه از سوی تیم حریف روبه‌رو شد و در چنین شرایطی طبیعی بود آبی‌ها به سانتر از کناره‌ها روی بیاورند.

آرمان رمضانی؛ مهاجمی که بد موقع مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال بارها و بارها از دو جناح از سوی یامگا و جلالی روی دروازه پیکان توپ ارسال کرد اما بیشتر این توپ ها توسط مدافعان پیکان به خصوص سامان فلاح و بهروز نوروزی فرد برگشت داده می شدند. پیمان بابایی و دیگر مهاجمان جایگزین نتوانستند روی این توپ ها تاثیر گذار باشند شاید به این دلیل که مهاجمان سرزنی محسوب نمی شوند. در چنین مسابقه ای حضور آرمان رمضانی در ترکیب تیم آبی می توانست به استقلال برای برد در این بازی کمک کند اما آرمان رمضانی به دلیل مصدومیت نتوانست در لیست 18 نفره تیم آبی قرار گیرد.

تاکید ساپینتو مبنی بر حفظ آرمان رمضانی در ترکیب استقلال به نظر می رسد بی دلیل نبود و آرمان رمضانی می تواند در چنین بازی هایی با اثر گذاری روی توپ های هوایی، آبی ها را به گل برساند. آرمان رمضانی امروز در تمرین آبی ها حاضر شد و شاید برای بازی با نساجی آماده شود. البته استقلال در جریان بازی با پیکان با وجود دفاع همه جانبه پیکانی ها یکی دو بار در عمق، صاحب موقعیت های طلایی شد که یک بار ضربه محمد محبی در آستانه ورود به دروازه برگشت داده شد و در موقعیت دیگر در حالت تک به تک پیمان بابایی ضربه اش را به زوایه موافق زد و فرصت طلایی را از دست داد.

دیدگاه‌ها