کد خبر : 1843045 | 19 شهریور 1401 ساعت 19:59 | 23.9K بازدید | 17 دیدگاه

کنایه کارلتو به بارسا؟ درصد مالکیت بالا از مُد افتاد

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید می‌گوید بازی مالکانه و درصد بالای مالکیت توپ، چند سالی است که از مُد افتاده است.

کنایه کارلتو به بارسا؟ درصد مالکیت بالا از مُد افتاد

به گزارش "ورزش سه"، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار رئال مادرید و مایورکا که ساعاتی پیش برگزار شد، کارلو آنچلوتی صحبت‌هایی مطرح کرد که احتمالا جنجالی شده و پاسخ بارسایی‌ها را به دنبال خواهد داشت.

آنچلوتی وقتی درباره یکی از گلهایی که رئال در دیدار مقابل سلتیک در چمپیونزلیگ صحبت می‌کرد به این موضوع اشاره کرد. گل ادن هازارد در اواخر آن بازی بعد از 33 پاس بازیکنان رئال به ثمر رسید و آنچلوتی در صحبتهایش با خبرنگاران گفت این طور موقعیت‌ها این روزها در فوتبال به ندرت اتفاق می‌افتد. او گفت اصرار به حفظ مالکیت توپ از مُد افتاده و در فوتبال مدرن جایگاهی ندارد. با توجه به اینکه هواداران رئال این صحبت‌های او را بهانه‌ای برای کنایه زدن به بارسا قرار داده‌اند؛ احتمال دارد پاسخ‌هایی از طرف کاتالان شنیده شود.

1743761

آنچلوتی در صحبتهای خود گفت:" آن گل به این خاطر آنطور زده شد که ما در دقایق آخر سعی داشتیم کنترل بازی را به‌دست بگیریم و حفظ کنیم و در نتیجه سعی‌مان این بود که مالکیت توپ را حفظ کنیم. در همین دقایق موفق شدیم گل هم بزنیم ولی این اتفاق‌ها دیگر خیلی به ندرت رخ می‌دهد.

این روزها حتی شما به ندرت شاهد گلی هستید که بعد از 10 پاس متوالی زده شود. آمار حرف من را ثابت می‌کند. فوتبال در همه کشورها در حال تغییر است و بیشتر عمودی می‌شود. فوتبال بر پایه مالکیت توپ، چند سالی است که از مد افتاده".

دیدگاه‌ها