کد خبر : 1843172 | 20 شهریور 1401 ساعت 12:04 | 51.6K بازدید | 5 دیدگاه

از بازگشت پورعلی تا دعوت شدگان جدید؛

پنج پرسپولیسی در اولین لیست کارلوس کی‌روش!

کارلوس کی‌روش برای اردوی بازیکنان لیگ‌برتری نام 5 پرسپولیسی را در لیست قرار داده است.

پنج پرسپولیسی در اولین لیست کارلوس کی‌روش!

به گزارش "ورزش سه"، یک روز پس از پایان هفته ششم لیگ برتر، اسامی 24 بازیکن منتخب کارلوس کی‌روش در خروجی وبسایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت تا مشخص شود سرمربی پرتغالی در بازگشت به ایران، پنج بازیکن از پرسپولیس را در لیست خود قرار داده است.

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، سعید صادقی، میلاد سرلک و مهدی ترابی 5 بازیکن پرسپولیس هستند که زیر نظر کارلوس کی‌روش تمرین خواهند کرد. پرسپولیس پس از سپاهان، بیشترین تعداد نماینده را در تیم ملی خواهد داشت.

نکته جالب اینکه در آخرین اردوی تیم ملی با هدایت اسکوچیچ، ترابی، سرلک، بیرانوند و صادقی حضور داشتند اما پورعلی‌گنجی باتوجه به مصدومیت غایب بود و حالا توانسته دوباره به عنوان مهره محبوب کی‌روش، پیراهن تیم ملی را به دست بیاورد.

1738758

آخرین لیست کی‌روش، سه بازیکن پرسپولیسی (نوراللهی، بیرانوند و ترابی) را در خود داشت و حالا این عدد دو تا بالاتر رفته است؛ هرچند که باید منتظر ماند و دید در لیست نهایی چند نفر حضور خواهند داشت.

سعید صادقی و میلاد سرلک دو بازیکنی هستند که برای اولین بار زیر نظر کارلوس کی‌روش کار خواهند کرد.

شاید هواداران و کادرفنی پرسپولیس انتظار داشتند که بازیکنان بیشتری از پرسپولیس دعوت شوند و مهره‌هایی نظیر دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی و... خود را شایسته حضور در مینی‌کمپ با حضور بازیکنان لیگ‌برتری می‌دانستند اما این اتفاق در نهایت رخ نداد. حتی وحید امیری نیز بازیکنی است که با وجود مصدومیت برای خود شانس دعوت قائل بود و حتی در لیست اسکوچیچ نیز قرار داشت.

علیرضا بیرانوند با سه کلین‌شیت توانست به لیست نهایی برسد و سعید صادقی نیز با نمایش درخشان در دو بازی اخیر پرسپولیس، نگاه کی‌روش را متوجه خود دید. مهدی ترابی و مرتضی پورعلی‌گنجی نیز به عنوان عناصر کلیدی پرسپولیس در این اردو حاضر خواهند بود. میلاد سرلک نیز پس از حضور در فهرست منتخب اسکوچیچ، حالا نظر کی‌روش را هم به خود جلب کرده است.

دیدگاه‌ها