کد خبر : 1843190 | 20 شهریور 1401 ساعت 13:17 | 19.3K بازدید | 2 دیدگاه

داور دیدار حساس بایرن مونیخ-بارسلونا مشخص شد

دنی ماکلی، داور هلندی، به عنوان داور وسط بازی حساس بین دو تیم بایرن مونیخ و بارسلونا انتخاب شد.

داور دیدار حساس بایرن مونیخ-بارسلونا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ سه‌شنبه شب در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان بارسلونا است. 
این دو تیم سال گذشته نیز در مرحله گروهی برابر یکدیگر قرار گرفتند که هر دو بازی رفت و برگشت با پیروزی شاگردان یولیان ناگلزمان به پایان رسید و برد این تیم در آخرین دیدار باعث شد که بارسا از صعود به مرحله یک هشتم باز بماند و راهی لیگ اروپا شود. 
حالا شاگردان ژاوی انگیزه زیادی برای انتقام گرفتن و جبران شکست‌های تلخ و سنگین سال‌های اخیر از رقیب قدرتمند آلمانی را دارند که دیدار این هفته‌اش در بوندسلیگا را نیز با یک تساوی دیگر، این بار برابر اشتوتگارت به پایان رساند. 

1744031
بر اساس اعلام یوفا، داوری این بازی قرار است برعهده دنی ماکلی از هلند باشد که پیش از این سابقه داوری دیدارهایی در لیگ قهرمانان برای هر دو تیم را داشته است. 
او پیش از این دیدار بایرن برابر سالزبورگ در سال 2020 را سوت زده که با پیروزی 2-6 قهرمان بوندسلیگا به پایان رسیده است. بازی بایرن برابر المپیاکوس در سال 2019 نیز با داوری او و با پیروزی 2-3 این تیم همراه شد. سومین قضاوت او برای بایرن نیز در بازی برابر سلتیک در لیگ قهرمانان 2017 بود که باز هم با پیروزی 1-2 این تیم به پایان رسید. 
ماکلی همچنین قضاوت بازی بارسلونا برابر یوونتوس در سال 2020 را برعهده داشت که با پیروزی 0-2 این تیم به پایان رسید. بازی این تیم برابر رم در لیگ قهرمانان سال 2018 هم با داوری او و برد 1-4 بارسا همراه بود.

دیدگاه‌ها