کد خبر : 1843249 | 20 شهریور 1401 ساعت 17:49 | 56.4K بازدید | 41 دیدگاه

پاسخ ناظر داوری به ماجرای ورود پیروانی به رختکن داوران

یکی از اتهاماتی که رضا مهاجری بعد از شکست مقابل پرسپولیس به حریف وارد کرد، حضور افشین پیروانی در رختکن داوران بود که اکنون ناظر داوری این جدال به آن واکنش نشان داده است.

پاسخ ناظر داوری به ماجرای ورود پیروانی به رختکن داوران

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس با حواشی و جنجال‌های زیادی همراه بود و دو تیم اعتراض شدیدی به قضاوت سیدرضا مهدوی داشتند. هم پرسپولیس مدعی بود گل سالم آنها به اشتباه آفساید اعلام شده و هم نفتی‌ها معتقد بودند یک پنالتی به سودشان اعلام نشده و از طرفی گل دوم پرسپولیس را در موقعیت آفساید تشخیص داده بودند. ماجرا به اینجا ختم نشد و جنجال‌های داوری بازی به نشست خبری رضا مهاجری کشیده شد، جایی که سرمربی نفتی‌ها در ادعایی جنجالی افشین پیروانی را به حضور در رختکن داوران مسابقه در فاصله بین دو نیمه متهم کرد. اگرچه پیروانی این موضوع را در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه تکذیب کرد ولی بهتر بود یک مقام رسمی حاضر در موقعیت در این خصوص اظهار نظر کند. به همین بهانه به سراغ بهرام مهرپیما، ناظر داوری بازی رفتیم تا نظر او را در این خصوص بدانیم.

مهرپیما در این خصوص گفت: ابتدا باید بگویم که ما اجازه مصاحبه نداریم ولی من خودم سابقاً یک رسانه‌ای بودم و برای احترام به رسانه پاسخ می‌دهم. در مورد ادعای آقای مهاجری باید بگویم به هیچ وجه چنین اتفاقی رخ نداده و اصلاً ممکن نیست چنین اتفاقی بیافتد. داوران بین دو نیمه قرنطینه هستند و در رختکن آنها قفل است و هیچکس اجازه رفت و آمد به آنجا را ندارد. حتی خود من به عنوان ناظر داوری اجازه حضور در رختکن داوران را ندارم چه رسد به عوامل تیم‌ها.

وی افزود: اگر بر فرض محال چنین اتفاقی رخ داده بود آن همه آدم آنجا بودند کسی نمی‌توانست فیلم و عکس بگیرد؟ خود آقایان اگر آنجا حاضر بودند و چنین اتفاقی را به چشم دیدند چرا از آن عکس و فیلم نگرفتند؟ این ادعا کذب است و موضوعی است که از سوی سکوها و تماشاگران مطرح شد و فکر می‌کنم آقای مهاجری هم از قول تماشاگران این را شنید و مطرح کرد ولی حرف درستی نبود.

ناظر داوری بازی در پایان گفت: این ادعای نادرست سلامت جامعه داوری را زیر سوال می‌برد و انتظار دارم فدراسیون فوتبال نسبت به آن واکنش نشان دهد تا سلامت داوران این چنین خدشه دار نشود.

دیدگاه‌ها