کد خبر : 1843397 | 21 شهریور 1401 ساعت 15:27 | 21.1K بازدید | 15 دیدگاه

الان از حضور در استقلال خیلی خوشحالم

رضاوند: به خاطر یک سری مسائل می‌خواستم جدا شوم

هافبک آبی‌ها که در نقل و انتقالات تابستانی بحث زیادی درباره جدایی‌اش از این تیم و حضور در فولاد شکل گرفته بود، در نهایت به کار در استقلال ادامه داد و اکنون از این تصمیم ابراز رضایت می‌کند.

رضاوند: به خاطر یک سری مسائل می‌خواستم جدا شوم

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند که فصل گذشته انتقاداتی زیادی را در استقلال متوجه خود می‌دید، با حضور در فولاد خوزستان روزهای متفاوتی را تجربه کرد و در قامت ستاره در تیم جواد نکونام ظاهر شد. اتفاقی که باعث شد تا سرمربی فولاد به ادامه همکاری با این هافبک تمایل داشته باشد و آبی‌ها اما مانع از ادامه حضور قرضی وی در اهواز شدند. رضاوند اکنون توانسته رضایت ساپینتو را نیز جلب کند و از شرایط خود و استقلال طی روزهای اخیر صحبت می‌کند.

هافبک استقلال درباره برتری پرگل مقابل نساجی قائمشهر می‌گوید: ما انگیزه خیلی زیادی برای این بازی داشتیم و به دنبال جبران نتایج هفته های گذشته بودیم. برای کسب پیروزی وارد زمین شده بودیم و با احترام به حریف می توانستیم بیشتر از این تعداد هم گل بزنیم.

رضاوند درباره عملکردش در این بازی گفت: شرایط تمام تیم برابر نساجی خوب بود و خودم هم خداراشکر برابر نساجی خوب بازی کردم. طی چند بازی گذشته هم رفته رفته سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و این سومین مسابقه ای بود که فیکس بازی می کردم. مسلما از دوره بدنسازی خارج شده ایم و عملکرد بهتری هم خواهیم داشت.

هافبک میانی استقلال که در صحنه گل اول که با توپ ربایی از حریف، تیمش را در موقعیت گل قرار داده بود، با اشاره به انگیزه تیمش برای پیروزی در این جدال می‌گوید: تیم ما امسال با نظر سرمربی تلاش می کند تا دقیقه آخر حریف را پرس کند و تحت فشار بگذارد. این نوع بازی کردن تلاش زیادی می خواهد و ما هر آنچه که سرمربی بخواهد در زمین پیاده می کنیم. آقای ساپینتو خیلی در تمرینات سخت گیر هستند و تمرینات پرفشاری دارند. در طول فصل می بینید که بازیکنان با این روند چقدر پیشرفت می کنند.

1738617

رضاوند درباره حضور کارلوس کی‌روش و لیست تیم ملی نیز گفت: ایشان یک سرمربی خیلی بزرگی بودند که در دوره قبلی هم این را نشان دادند. با حضور کی روش به نظرم شانس زیادی برای موفقیت داریم. درباره بازیکنان دعوت شده هم این تصمیم سرمربی است که چه بازیکنانی را دعوت کند و کدام بازیکنان را دعوت نکند. من تمام تلاشم را می کنم و سال گذشت هم در نیم فصل دوم مخصوصا عملکرد مناسبی داشتم و تلاشم را ادامه می دهم تا جزو نفرات دعوت شده به تیم ملی باشم.

وی درباره رقابت سپاهان، استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی این فصل گفت: این تیم ها همیشه مدعی هستند، در این شکی نیست. امسال تیم های خوبی مانند تراکتور، گل گهر و فولاد خوزستان هم می توانند مدعی باشند.

رضاوند درخصوص اینکه ماجرای جدایی او مطرح شده بود و در نهایت به فولاد نرفت، گفت: آرزوی هر بازیکنی است که در استقلال حضور داشته باشد، این را همیشه گفتم و همیشه هم به آن اعتقاد دارم که حضور در استقلال افتخار بسیار بزرگی است. من به خاطر یکسری مسائل می خواستم جدا شوم اما الان که در تیم هستم خیلی خوشحالم و محبت و حمایت هواداران برایم لذتبخش است.

دیدگاه‌ها