کد خبر : 1843685 | 23 شهریور 1401 ساعت 13:54 | 23.4K بازدید | 7 دیدگاه

اعتراض بایرنی‌ها؛ فوتبال را به خاطر ملکه تعطیل نکنید!

هواداران بایرن مونیخ شب گذشته بنرهایی در اعتراض به تعویق مسابقات فوتبال انگلیس پس از درگذشت ملکه الیزابت به همراه داشتند.

اعتراض بایرنی‌ها؛ فوتبال را به خاطر ملکه تعطیل نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، درگذشت ملکه الیزابت دوم باعث شد که مسابقات هفته هفتم لیگ برتر انگلیس لغو و به تاریخ دیگری موکول شود. 
مراسم تشییع و تدفین او قرار است دوشنبه هفته آینده برگزار شود و به همین دلیل لیگ برتر اعلام کرد که بازی حساس چلسی - لیورپول و همچنین منچستریونایتد - لیدز نیز در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم برگزار نخواهد شد. 
با توجه به فشردگی مسابقات انگلیس و همچنین در پیش بودن رقابت‌های جام جهانی 2022، تعویق این دیدارها شرایط را برای تیم‌ها سخت خواهد کرد و هوادارانی که بلیت حضور در این مسابقات را خریده بودند نیز شاید با مشکلاتی مواجه شوند. 

1745034
بایرن شب گذشته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف بارسلونا رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم پیروز شد و هواداران این تیم از این فرصت استفاده کردند تا به تصمیم‌هایی که در فوتبال انگلیس گرفته شده بود، اعتراض کنند. 
آنها بنری به همراه داشتند که روی آن نوشته شده بود:« تعویق دیدارهای فوتبال در لحظات آخر به خاطر مرگ یک عضو خاندان سلطنتی؟! به هواداران احترام بگذارید!»
درگذشت ملکه انگلیس همچنین باعث شد که دیدار رنجرز برابر ناپولی در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان در ساعت هشت غروب روز چهارشنبه به وقت محلی برگزار شود، چرا که محدودیت‌های تعیین شده پس از این اتفاق از سوی نیروهای پلیس چاره دیگری باقی نگذاشته بود.

دیدگاه‌ها