کد خبر : 1843983 | 25 شهریور 1401 ساعت 16:31 | 23.1K بازدید | 99 دیدگاه

ژاوی: امیدوارم رئال مادرید امتیاز از دست بدهد

ژاوی، سرمربی جوان بارسلونا، مدعی شد دربی مادرید بین رئال و اتلتیکو را تماشا خواهد کرد.

ژاوی: امیدوارم رئال مادرید امتیاز از دست بدهد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و رئال مادرید فصل را درخشان آغاز کرده و از همین ابتدای کار نشان دادند مدعیان شماره یک فتح لالیگا محسوب می شوند. بارسلونا این هفته در شرایطی به مصاف الچه می رود که در پایتخت رئال مادرید و اتلتیکو با هم بازی خواهند کرد. ژاوی در نشست خبری پیش از مسابقه با الچه حاضر شده و ابراز امیدواری کرد رئال مادرید در دربی امتیاز از دست بدهد.

ژاوی گفت: "الچه رقیبی شبیه به  کادیز، با شرایطی اضطراری است و سبک بازی این تیم فیزیکی خواهد بود. آنها کار را برای ما پیچیده می‌کنند و مدافعان کناری این تیم سال گذشته شرایط ما را سخت کردند. ما باید پیروز شویم و این کار آسانی نخواهد بود. همه کسب پیروزی در این دیدار را بدیهی می دانند، اما اینگونه نیست. ما سال گذشته شرایط سختی را تجربه کردیم و باید فقط روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم. ما در فصل گذشته به جز یک ضربه پنالتی ممفیس دیپای، نتوانستیم دروازه این تیم را باز کنیم.

دعوت نشدن آنسو فاتی به اردوی تیم ملی اسپانیا؟ من با لوئیس انریکه بدون هیچ مقدمه ای صحبت می کنم، اما رفتن به جام جهانی در نهایت به او بستگی دارد. من با خود آنسو فاتی نیز صحبت کردم و ما جلسات منظمی داریم تا من از وضعیت این بازیکن مطلع شوم. او مدت زیادی بازی نکرده و باید برای قرار گرفتن در ترکیب رقابت کند.

1743467

من تصمیم می‌گیرم چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند و این شاید مشکل من باشد. باید مراقب باشیم و جانب احتیاط را رعایت کنیم. ما می خواهیم از آنسو مراقبت کنیم و این موضوع ربطی به مشکل فیزیکی یا روحی این بازیکن ندارد. آنسو فاتی بازیکنی جوان و مهمی برای تیم است. در خط حمله رقابت زیادی وجود دارد و ما بر اساس آمادگی بازیکنان، ترکیب اصلی را انتخاب می کنیم.

تمدید قرارداد با گاوی؟ خبر بسیار خوبی بود. گاوی بازیکن حال و آینده بارسلونا بوده و بسیار با شخصیت و با انرژی است. گاوی در این مدت خیلی پخته شده، زمان بندی در بازی را درک کرده و حالا روان تر بازی می کند.

اهمیت دربی مادرید؟ ما باید بازی خود را انجام دهیم و در ادامه ببینیم در دیگر مسابقات چه اتفاقی رخ خواهد داد. من قطعا دربی را تماشا خواهم کرد، اما هدف اول ما برتری برابر الچه است و ما سه امتیاز این مسابقه را می خواهیم. البته اگر رئال مادرید امتیاز از دست بدهد برای ما خوب خواهد بود."

دیدگاه‌ها