کد خبر : 1843986 | 25 شهریور 1401 ساعت 16:52 | 55.1K بازدید | 6 دیدگاه

انریکه و افشای دلیل عدم دعوت از ستاره بارسا

لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، در مورد دلیل عدم دعوت از آنسو فاتی به اردوی پیش رو صحبت کرده است.

انریکه و افشای دلیل عدم دعوت از ستاره بارسا

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی بعد از طی کردن مصدومیتی شدید، هنوز به فرم ایده آل خود نرسیده و حتی جایی در ترکیب ثابت بارسلونا نیز ندارد. لوییس انریکه، سرمربی لاروخا، از این ستاره جوان برای اردوی پیش روی بازی های ملی دعوت نکرده است. حالا انریکه مدعی شد آنسو فاتی هنوز به روزهای اوج برنگشته و این اتفاق به زودی برای این مهاجم جوان رخ خواهد داد.

لوییس انریکه گفت: "مارکو آسنسیو در ماه ژوئن به صورت خاص و استثنایی به تیم دعوت شد. من دوست دارم ببینم که بازیکنان چه احساسی دارند و از بازی کردن در تیم ملی لذت می برند. من مطمئن هستم که آسنسیو با همان شور و شوق اردوی ژوئن، به اردوی تیم ملی اسپانیا اضافه خواهد شد.

1745689

آنسو فاتی را نیز در ماه ژوئن دعوت کردم، اما حقیقت این است که شرایط او در آن مقطع خیلی بهتر بود و آنسو در باشگاهش فقط یک بازی در این فصل در ترکیب ثابت قرار گرفته که این چیزی را به من نشان می دهد. من امیدوارم ما دوباره بهترین آنسو را ببینیم، اما در حال حاضر او در لیست جایی ندارد. من با این بازیکن تماس گرفتم تا وضعیت او را جویا شوم و البته عادت ندارم اینگونه با بازیکنان صحبت کنم.

شرایط سرخیو راموس و یاگو آسپاس؟ آنها در تیم ملی بوده اند و می توانند برگردند. در بازگشت به تیم ملی به روی هیچ بازیکنی بسته نیست. به نظر من بهترین بازیکنان در پست راموس همان هایی هستند که در حال حاضر در لیست هستند."

قرار نیست خودم را گول بزنم و آنسو زمانی برمی گردد که در سطح بازی در تیم ملی اسپانیا قرار داشته باشد. آنسو فاتی دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشته و در حال غلبه بر این مشکلات است. اما او باید پس از یک مصدومیت بزرگ اعتماد به نفس پیدا کند، ما به این بازیکن اعتماد داریم و مطمئن باشید که به زودی بهترین نسخه آنسو را خواهیم دید. در مورد جوردی آلبا و فران تورس نیز باید بگویم من به عملکردی که از بازیکنان که در تیم ملی دیده ام اعتماد زیادی دارم. من متقاعد هستم که آنها دوباره با تمام توان در ترکیب اسپانیا بازی خواهند کرد."

دیدگاه‌ها