کد خبر : 1843991 | 25 شهریور 1401 ساعت 17:33 | 6.5K بازدید | 5 دیدگاه

گواردیولا: هالند همیشه به دنبال پیشرفت است

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، مدعی شد ارلینگ هالند بازیکن و انسان کاملی است.

گواردیولا: هالند همیشه به دنبال پیشرفت است

 به گزارش "ورزش سه"، زدن 10 گل در شش مسابقه و حضور در صدر جدول گلزنان لیگ برتر، باعث شد ارلینگ هالند عنوان بهترین بازیکن ماه آگوست لیگ برتر را به خود اختصاص دهد. در نشست خبری پیش از دیدار با ولورهمپتون، پپ گواردیولا به تمجید از هالند پرداخته و البته تاکید کرد ولوز یکی از دشوارترین حریف های این تیم در فصول اخیر لیگ برتر بوده است.

پپ گواردیولا گفت: "ولورهمپتون تیم کاملا متفاوت در فصول مختلف بوده و این تیم از سبک جدیدی استفاده می کند. آنها در گذشته با پنج نفر در خط دفاعی بازی می کردند، اما حالا با از دفاع چهار نفره استفاده می کنند. من واقعا در سال های اخیر با عملکرد و سبک بازی ولوز در لیگ برتر تحت تأثیر قرار گرفته ام و آنها تیمی غیرقابل پیش بینی هستند که خصوصیات بسیار خوبی دارند.

1739217

این تیم از مدافعان میانی، مهاجمان و وینگرهایی خوبی برخوردار بوده و استعدادهای زیادی مانند نِوِس، گِدِس و ژوائو موتینیو را در ترکیب دارد و آنها رقیبی جدی به شمار می آیند، یکی از سخت ترین بازی های ما فصول گذشته با ولورهمپتون بوده و مسابقه فردا نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. ما برای موفقیت در این دیدار باید از نظر ذهنی آماده شویم و توانایی های خودمان را در زمین نشان دهیم.

انجام بازی در ساعات ابتدایی ظهر؟ این شرایط وجود دارد، کاری نمی توان انجام داد و ما باید خودمان را با این موقعیت تطبیق دهیم. همه تیم های حاضر در لیگ برتر  گاهی اوقات در ساعت 12:30 ظهر بازی می کنند و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم. حریف فردای ما کیفیت زیادی دارد و من بابت عملکرد سال های اخیر این باشگاه، همیشه به وولوز احترام می گذارم.

درخشش ارلینگ هالند در هفته های اخیر؟ این بازیکن در این سن و سال جاه طلبی فراوانی داشته و همیشه می خواهد پیشرفت کرده و بهتر شود. ارلینگ هالند یک بازیکن و فرد کامل و یک پسر خوب و تا همین جا نیز در ترکیب سیتی کیفیت خود را نشان داده است."

دیدگاه‌ها