کد خبر : 1843995 | 25 شهریور 1401 ساعت 18:20 | 23.3K بازدید | 4 دیدگاه

سلتیک بلای جان انگلیسی‌ها؛ چه می‌شود احترام بگذارید!

باشگاه سلتیک که به دلیل بنرهای جنجالی هوادارانش و تمسخر ملکه و خانواده سلطنتی انگلیس از سوی یوفا جریمه شده برای اولین بار به این ماجرا واکنش نشان داد.

سلتیک بلای جان انگلیسی‌ها؛ چه می‌شود احترام بگذارید!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران باشگاه اسکاتلندی سلتیک در جریان دیدار تیم‌شان با شاختار دونتسک در لیگ اروپا نوشته‌هایی جنجالی در ورزشگاه خانگی این تیم به نمایش گذاشتند. یکی از این پلاکاردها با عنوان "لعنت به تاج و تخت" سر و صدای زیادی ایجاد کرد و باعث شد یوفا این باشگاه را به دلیل وارد کردن سیاست به فوتبال جریمه کند.

با اینکه باشگاه سلتیک تا این لحظه رسما از واکنشی رسمی به اتفاقات جنجالی روزهای اخیر خودداری کرده ولی آنگه پوستکوگلو، سرمربی این تیم، در اولین واکنش خود از هواداران خواست در بازی روز یکشنبه سلتیک در لیگ اسکاتلند به ملکه احترام گذاشته و از جنجال‌‌آفرینی بیشتر خودداری کنند.

1745697

سلتیک روز یکشنبه در لیگ برتر اسکاتلند به مصاف سنت‌میرن می‌رود و طبق برنامه قرار است پیش از شروع بازی مراسمی در ارتباط با مرگ ملکه اجرا شود. مسئولین فوتبال اسکاتلند می‌ترسند واکنش منفی هواداران در جریان این مراسم باشگاه را با شرایط دشواری مواجه کند.

پوستکوگلو در یک مصاحبه رادیویی خطاب به هواداران گفت:" پیام من به هواداران سلتیک همان پیام همیشگی باشگاه است. همینطور که قبل از بازی با شاختار هم گفته بودم ما از پروتکل‌ها تبعیت می‌کنیم. ما چهارشنبه در این بازی بازوبند سیاه به بازو بستیم. اگر قرار است یک دقیقه سکوت اجرا شود ما به عنوان باشگاه فوتبال سلتیک از آن تبعیت خواهیم کرد و این کار را به شکل احترام‌آمیز انجام خواهیم داد و از هواداران هم می‌خواهیم همین کار را بکنند".

1745698

دیدار روز یکشنبه سلتیک در ورزشگاه خانگی سنت‌میرن انجام می‌شود و این باشگاه از ترس هو کردن هواداران سلتیک در زمان یک دقیقه سکوت تصمیم گرفته به جای این مراسم، یک دقیقه تشویق ممتد را اجرا کند. باشگاه امیدوار است به این ترتیب صدای هو کردن هواداران سلتیک در پخش تلویزیونی به گوش نرسد.

دیدگاه‌ها