کد خبر : 1844264 | 27 شهریور 1401 ساعت 15:20 | 9.6K بازدید | 7 دیدگاه

مولر دلتنگ لواندوفسکی؛ باید به بازی بدون او عادت کنیم

توماس مولر خیلی زود دلتنگ روبرت لواندوفسکی شده اما گفت که باید هر چه سریع‌تر با نبود این ستاره لهستانی کنار بیایند.

مولر دلتنگ لواندوفسکی؛ باید به بازی بدون او عادت کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز گذشته در زمین آگزبورگ با یک گل شکست خورد. قبل از مصاف با آگزبورگ، بایرن در سه بازی متوالی در بوندسلیگا برابر حریفانش متوقف شده بود ولی پس از پیروزی برابر بارسا در لیگ قهرمانان تصور می شد به یک پیروزی بی دردسر برابر آگزبورگ دست پیدا کند. اما این اتفاق رخ نداد و بایرن نه تنها باخت که پس از 87 مسابقه در بوندسلیگا موفق به گلزنی هم نشد. بایرن حالا بیشتر از همیشه دلتنگ روبرت لواندوفسکی است. سادیو مانه، جانشین لواندوفسکی، پس از زدن سه گل در هفته های ابتدایی، افت کرده و حالا برخی هواداران بایرن خواهان نیمکت‌نشینی او هستند.

1746253

توماس مولر، مهاجم بایرن، نیز دلتنگ ستاره لهستانی است. او در پایان بازی برابر آگزبورگ به خبرنگاران گفت:«شکست دردناکی بود و انتظارش را نداشتیم. واضح است که شرایط بایرن خوب نیست و باید هر چه سریع‌تر به مسیر پیروزی برگردیم. نباید اجازه دهیم فاصله با صدر جدول بیشتر شود.  در فصل جاری چند بار شده که به خودم گفته‌ام، ای‌کاش الان یک نفر در تیر دوم بود و می توانستم به او پاس بدهم. بازیکنی که می توانستم چشم بسته او را در زمین پیدا کنم.»

1746254

مولر ادامه داد:« ما در خط حمله بازیکنان بزرگ و باکیفیتی داریم که می توانند گل های زیادی بزنند. حتی بدون یک مهاجم نوک واقعی هم می توانیم حریفان را با گل های زیاد شکست بدهیم. در هر صورت این شرایط فعلی بایرن است و باید با آن کنار بیاییم. ما دیگر مهاجمی مثل لواندوفسکی نداریم و باید روش های دیگری را برای گلزنی پیدا کنیم.»

دیدگاه‌ها