کد خبر : 1844431 | 28 شهریور 1401 ساعت 15:28 | 8.8K بازدید | 20 دیدگاه

هنوز به تیم ایده‌آل بردیف نزدیک نشده‌ایم

حسینی: گل زدن‌های تراکتور در ثانیه پایانی شانسی نیست

مدافع میانی تراکتور با فراموشی اتفاقاتی که باعث پایان همکاری زودهنگام وی با استقلال شد، از روزهای خوبی که در تبریز پشت سر می‌گذارد، می‌گوید.

 حسینی: گل زدن‌های تراکتور در ثانیه پایانی شانسی نیست

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد حسینی که در انتقالی جالب از هوادار راهی استقلال شده بود، ناگهان از لیست این تیم خارج شد تا اکنون راهی تراکتور شود. تیمی که مدعی است با تفکرات قربان بردیف قادر خواهد بود خیلی زود لیگ را تحت تاثیر خود قرار دهد.

مدافع تراکتور با اشاره به شروع دوباره تمرینات تیمش گفت: سه روز است که تمرینات ما شروع شده و تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم و تمرکز آقای بردیف روی کارهای بدنی است. اوضاع تیم خوب است و بچه‌ها با انگیزه فعالیت می‌کنند و امیدوارم این روند تا شروع دوباره مسابقات ادامه داشته باشد و بتوانیم فصل را با نتایج خوب ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه دو برتری پشت سر هم باعث شد تراکتور از فشار هفته های ابتدایی خارج شود، گفت: متاسفانه ما در چند هفته ابتدایی نتوانستیم نتایج‌ خوبی بگیریم و دلایل مختلفی داشت که تغییرات زیاد و هماهنگ نبودن تیم و شرایط بدنسازی و بدشانسی و برخی اشتباهات داوری از جمله آن بود ولی تراکتور تیم بزرگی است و همیشه از این تیم انتظار زیادی می رود. به همین دلیل خیلی تحت فشار بودیم و خدا را شکر دو بازی آخر را بردیم و اوضاع کمی بهتر شد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

مدافع تراکتور در مورد اینکه تعطیلات لیگ برتر برای‌شان خوب بوده، اینطور صحبت‌هایش را ادامه داد: همانطور که گفتم تغییرات زیاد باعث شده بود تیم ما نیاز به زمان داشته باشد و این فرصت ایجاد شده به هماهنگ‌تر شدن ما کمک می‌کند. ما هنوز به آن چیزی که آقای بردیف می‌خواهد تبدیل نشده‌ایم و با شرایط ایده‌آل فاصله داریم و از همین رو این فرصت‌های این چنینی برای تیم ما غنیمت است.

حسینی درباره گلزنی تراکتور در دقایق پایانی بازی گفت: اینکه می‌گویند گلزنی در دقایق پایانی از خوش شانسی ماست درست نیست چون شانس چندین بار تکرار نمی‌شود. ما خوب دفاع می‌کنیم و تا ثانیه آخر بازی با برنامه و با انگیزه حمله می‌کنیم برای بردن و این را پذیرفتیم که اگر گل نخوریم تا ثانیه آخر بازی شانس برنده شدن داریم. رضا اسدی هم که لقب اسدی تایم را به بازی های تراکتور داده است بازیکن توانمندی است و زحمات زیادی می کشد و مزد آن را می‌گیرد.

وی در مورد وضعیت خط دفاعی تراکتور و بازی کنار قادری و محمدی گفت: ما هماهنگی خوبی در خط دفاع داریم و به درک درستی از بازی کنار هم رسیدیم و خوشحالم که توانستیم آمار خوبی در خط دفاع ثبت کنیم و سه بازی پیاپی کلین شیت کرده ایم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

مدافع تراکتور در مورد تقابل با پرسپولیس در هفته هفتم گفت: بازی سخت و خیلی مهمی داریم و از اهمیت این بازی هم از لحاظ جدولی و هم از لحاظ اهمیت برای هوادارانمان آگاه هستیم. پرسپولیس تیم خوب و پرمهره‌ای است و انگیزه زیادی برای این بازی داریم و می‌رویم که به امید خدا با دست پر از زمین خارج شویم.

دیدگاه‌ها