کد خبر : 1844562 | 29 شهریور 1401 ساعت 11:28 | 8.3K بازدید | 3 دیدگاه

برلوسکونی: روی تاکتیک‌های مونزا دخالت دارم

سیلویو برلوسکونی، رییس باشگاه مونزا، می‌گوید رویه‌ای که در میلان داشته را در این باشگاه هم تکرار می‌کند.

برلوسکونی: روی تاکتیک‌های مونزا دخالت دارم

به گزارش "ورزش سه"، مونزا که به تازگی موفق شده است مجوز حضور در سطح اول فوتبال ایتالیا را به دست آورد، اولین پیروزی‌اش در این رقابت‌ها  را برابر یوونتوس به دست آورد. 
ریاست این باشگاه بر عهده برلوسکونی است که بیش از 30 سال ریاست باشگاه میلان را بر عهده داشت و در نهایت این باشگاه را به یونگ هونگ لی واگذار کرد. او پس از چند سال دوری از فوتبال بار دیگر تصمیم گرفت با باشگاه مونزا به این عرصه برگردد. 
نخست وزیر سابق ایتالیا در کنار آدریانو گالیانی به عنوان مدیر اجرایی توانست این باشگاه را به شکل قابل توجهی متحول کند، رده به رده بالا بیاورد و در نهایت به سری A برساند. 
برلوسکونی پس از پیروزی برابر یووه در گفتگو با تله‌لومباردیا اظهار داشت:« رساندن مونزا به سری A پس از 10 سال بیشتر از قهرمانی در لیگ قهرمانان برایم ارزشمند بود. من مستقیما در مسائل فنی و تاکتیکی دخالت دارم و توصیه‌هایی برای همه دارم. این کاری است که پیش از این در میلان هم انجام داده بودم.»

1732562


او با اشاره به تجربه‌ای که در این زمینه دارد اضافه کرد:« هیچ تردیدی وجود ندارد که من دوست دارم تجربیاتم را به اشتراک بگذارم و به همین دلیل در هدایت تیم دخالت دارم چون ثابت کرده‌ام که به خوبی می‌دانم چطور در فوتبال باید به اهدافی که برای خودم و برای تیمم تعیین کرده‌ام دست پیدا کنم.»
رییس مونزا درباره دوران حضورش در میلان گفت:« من تمام زندگی طرفدار میلان بودم و هنوز هم از آنها حمایت می‌کنم. میلان تا همیشه در قلبم جای دارد. امروز با مونزا هستم اما همیشه به میلان فکر می‌کنم. احترام زیادی برای مالکان جدید این باشگاه قائل هستم و به عنوان یک میلانی خواهان موفقیت این تیم هستم.»

دیدگاه‌ها