کد خبر : 1844866 | 31 شهریور 1401 ساعت 13:08 | 16.9K بازدید | 2 دیدگاه

با اعلام رئیس سازمان لیگ؛

شرط‌بندی، دوپینگ، خالکوبی؛ خط‌قرمزهای لیگ والیبال!

محسن ترابی، رئیس سازمان لیگ والیبال اعلام کرد که در فصل جدید مسابقات برخی سخت‌گیری‌ها حتماً لحاظ خواهد شد.

شرط‌بندی، دوپینگ، خالکوبی؛ خط‌قرمزهای لیگ والیبال!

به گزارش "ورزش سه"، محسن️ ترابی، رئیس سازمان لیگ والیبال، در خصوص اینکه در فصل آینده لیگ برتر والیبال، بحث مبارزه با دوپینگ چقدر جدی گرفته می‌شود، به ایرنا گفت: هدف اصلی ما برگزاری لیگ در سلامت کامل است. به کمیته پزشکی تاکید کردیم که این موضوع را بسیار جدی دنبال کنند.

او در مورد اینکه برخی مربیان و بازیکنان که گفته می‌شود در شرط‌بندی فعالیت‌ می‌کنند در لیگ حضور دارند، اظهار داشت: اینگونه مسائل خط قرمز فدراسیون است. حتی روی خالکوبی بازیکنان هم حساس هستیم و بازیکنان موظف هستند در زمان مسابقات خالکوبی‌هایشان را بپوشانند و ناظران بازی‌ها باید این موضوع را پیگیری کنند. قطعا اگر مواردی همچون شرط‌بندی به ما گزارش بشود با متخلفان برخورد جدی خواهیم کرد.

رئیس سازمان لیگ والیبال در مورد اینکه چرا در لیگ ایران مثل لیگ‌های معتبر دنیا بهترین بازیکن هر مسابقه معرفی نمی‌شود، گفت: در لیگ‌های دنیا VIS وجود دارد. ما هم اولین اقدامات را در این خصوص انجام داده‌ایم و امیدوارم در لیگ ایران هم شاهد معرفی بهترین بازیکن هر بازی باشیم.

رئیس سازمان لیگ والیبال درباره نقش یکی از باشگاه‌های متمول در تصمیم اولیه فدراسیون برای برگزاری لیگ در 3 شهر عنوان کرد: این مسئله واقعیت ندارد. فدراسیون جهانی والیبال هم وقتی دید همه کشورها شرایط میزبانی لیگ ملت‌ها را ندارند این رقابت‌ها را در چند کشور محدود برگزار می‌کند. اگر ما در این خصوص سخت‌گیری کردیم بیشتر برای حفظ سلامتی بازیکنان بود. چون بخشی از آسیب دیدگی بازیکنان به خاطر سالن‌های غیراستاندارد است. ضمن اینکه تراکم لیگ هم در تصمیم ما نقش داشت. ما اردیبهشت به باشگاه‌ها گفتیم که باید شرایط میزبانی مسابقات لیگ را به لحاظ سالن‌های استاندارد داشته باشند و خرداد هم به صورت کتبی این موضوع را به اطلاع آنها رساندیم. برای فدراسیون والیبال تفاوتی بین تیمها نیست و همه آنها را به یک چشم می‌بینیم.

دیدگاه‌ها