کد خبر : 1844904 | 31 شهریور 1401 ساعت 20:00 | 22K بازدید | 22 دیدگاه

انتقاد دوباره کومان از بارسا؛ لاپورتا کارشکنی می‌کرد

رونالد کومان، سرمربی سابق بارسلونا می‌گوید خوان لاپورتا تنها برای ناراحت کردن او و ضربه زدن به برنامه‌هایش مانع از انجام درخواست کومان برای خرید جورجینیو واینالدوم شده است.

انتقاد دوباره کومان از بارسا؛ لاپورتا کارشکنی می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان که همچنان از نحوه کنار گذاشتنش از بارسا ناراضی است، او امروز با افشاگری علیه خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، گفت او در زمانی که روی نیمکت تیم کاتالان می‌نشست قصد داشت جورجینیو واینالدوم را به خدمت بگیرد ولی لاپورتا با هدف ضربه زدن به برنامه‌هایش مانع این انتقال شد.

1747367

واینالدوم در سال 2021 از تمدید قراردادش با لیورپول خودداری می‌کرد و در تابستان آن سال بازیکن آزاد می‌شد. کومان می‌خواست این ستاره هموطنش را به بارسلونا منتقل کند تا خط میانی بارسا تقویت شود. اما در نهایت این انتقال انجام نشد تا واینالدوم راهی پاری سن ژرمن شود. کومان هم چند ماه بعد از بارسلونا اخراج شد.

کومان امروز در مصاحبه‌ای با انتقاد از خوان لاپورتا گفت:" سعی کردم واینالدوم را به بارسا منتقل کنم ولی موفق نشدم چون رئیس باشگاه می‌خواست ناراحتم کند و مانع از اجرای برنامه‌هایم بشود. مخالفت او برنامه‌ها را به تاخیر انداخت و واینالدوم در نهایت به پی‌اس‌جی رفت. اگر کارشکنی لاپورتا نبود واینالدوم بازیکن بارسا می‌شد".

1742983

واینالدوم هم احتمالا از اینکه نتوانسته به بارسا منتقل شود پشیمان است. چرا که او در پاری سن ژرمن روزهای خوبی نداشت و در نهایت امسال تابستان به عنوان بازیکن قرضی به رم رفت تا این فصل را زیر نظر ژوزه مورینیو بازی کند.

دیدگاه‌ها