کد خبر : 1844946 | 01 مهر 1401 ساعت 12:18 | 21.4K بازدید | 8 دیدگاه

هری کین: هالند باعث شد ما بازیکنان بهتری باشیم

هری کین، مهاجم تاتنهام، معتقد است که تاثیر مثبت ارلینگ هالند روی تمام بازیکنان لیگ برتر مشهود است.

هری کین: هالند باعث شد ما بازیکنان بهتری باشیم

به گزارش "ورزش سه"، هالند تابستان امسال از بروسیا دورتموند به منچسترسیتی پیوست و از آن زمان تا به حال به یکی از بهترین بازیکنان این رقابت‌ها تبدیل شده است. 
او از ابتدای فصل تا به حال در 10 بازی برای سیتی به میدان رفته و موفق شده 14 بار دروازه حریفان را باز کند و آماری درخشان را از خود به جای بگذارد. 
این در حالی است که کین تا به حال شش گل برای تاتنهام به ثمر رسانده اما همچنان امیدوار است که بتواند بار دیگر و با وجود تهدید جدی این ستاره نروژی، یک بار دیگر فاتح کفش طلای لیگ برتر شود. 

1745890


این بازیکن در آستانه دیدار تیم ملی انگلیس برابر ایتالیا در لیگ ملت‌های اروپا به خبرنگاران گفت:« در لیگ برتر وقتی برابر بهترین مهاجمان قرار می‌گیرید، تمام توان خودتان را نشان می‌دهید و این باعث می‌شود که شما به بازیکن بهتری نسبت به قبل تبدیل شوید.»
او با اشاره به درخشش هالند از ابتدای فصل اظهار داشت:« همه درباره هالند صحبت می‌کنند چون او آغاز بسیار خوبی داشته است و شایسته این تحسین است. همانطور که من را می‌شناسید، تمرکزم خیلی روی افراد دیگر نیست و سعی می‌کنم روی خودم و کاری که می‌توانم انجام دهم تمرکز کنم.»
کین همچنین درباره شرایط تاتنهام اضافه کرد:« ما فصل را خوب شروع کردیم، شاید بهترین بازی‌مان را ارائه نکرده باشیم اما این نشانه خوبی است که می‌دانیم هر روز در حال پیشرفت هستیم. این شاید یکی از بهترین شروع‌های من در لیگ برتر باشد.»

دیدگاه‌ها