کد خبر : 1844992 | 01 مهر 1401 ساعت 19:09 | 126.6K بازدید | 72 دیدگاه

اولین ترکیب کی‌روش مشخص شد؛

رونمایی از ۱۱ بازیکن ایران مقابل اروگوئه

نفرات منتخب کارلوس کی‌روش در دیدار برابر تیم ملی اروگوئه معرفی شدند.

رونمایی از ۱۱ بازیکن ایران مقابل اروگوئه

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران که پس از سه سال و نیم دوباره کارلوس کی‌روش را به‌عنوان سرمربی بالای سر خود می‌بیند، امشب نخستین مسابقه تدارکاتی را با هدایت این مرد پرتغالی مقابل اروگوئه برگزار می‌کند.

ملی‌پوشان فوتبال ایران که خود را آماده حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و سه دیدار حساس مقابل انگلیس، آمریکا و ولز می‌کنند، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه NV آرنا شهر سنت‌پولتن اتریش مقابل تیم ملی اروگوئه قرار خواهند گرفت.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ایران در این مسابقه است؛ محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده، مثل بازی‌های گذشته دو مدافع میانی تیم ملی مقابل اروگوئه هستند و صادق محرمی در سمت راست خط دفاعی به میدان می‌رود، اما در جناح چپ سید ابوالفضل جلالی استفاده شده و نسبت به میلاد محمدی ترجیح داده شده که در نوع خود جالب توجه است.

سعید عزت‌اللهی و احسان حاج‌صفی، دو هافبک دفاعی ایران مقابل اروگوئه را تشکیل می‌دهند که جلوتر از آنها، سامان قدوس در بازگشت به فهرست تیم ملی از ابتدا بازی می‌کند.

علیرضا جهانبخش در سمت راست به‌عنوان وینگر مقابل اروگوئه استفاده شده و کی‌روش چشم به نفوذها و ارسال‌های این بازیکن دارد و مهدی ترابی خوش تکنیک نیز وینگر چپ ایران در این مسابقه است.

سردار آزمون، ستاره خط حمله تیم ملی نیز مطابق انتظار در جمع ۱۱ بازیکن اصلی قرار گرفته و امید اول گلزنی مقابل اروگوئه است، اما در کمال تعجب خبری از مهدی طارمی نیست و این بازیکن روی نیمکت حضور دارد.

ترکیب تیم ملی ایران مقابل اروگوئه به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، سید ابوالفضل جلالی، سعید عزت‌اللهی، احسان حاج‌صفی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی و سردار آزمون.

دیدگاه‌ها