کد خبر : 1845017 | 01 مهر 1401 ساعت 21:09 | 34.6K بازدید | 8 دیدگاه

عابدزاده در نقش پایان دهنده جنگ لفظی

شجاع و کنعانی زادگان به پای سوآرز پیچیدند

در اواسط نیمه دوم زمین خوردن شجاع خلیل زاده به زعم اروگوئه‌ا‌ی‌ها با اتلاف وقت همراه شد که درگیری لفظی چند لحظه ای را بین بازیکنان دو تیم شکل داد.

شجاع و کنعانی زادگان به پای سوآرز پیچیدند

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که در نیمه دوم تیم ملی توانسته چند موقعیت مناسب روی دروازه اروگوئه شکل دهد و تا آستانه باز کردن دروازه حریف نیز پیش رفته بود، اروگوئه‌ای‌ها از تساوی برابر تیم اول آسیا ناراضی به نظر می‌رسند.

دقیقه 69 این جدال ضربه از پشت محوطه جریمه بنتانکور هافبک اروگوئه‌ توسط شجاع خلیل زاده با سر برگشت داده شد تا دروازه امیر عابدزاده با تهدید مواجه نشود. خلیل زاده بعد از این دفع توپ روی زمین افتاد که با اعتراض سوآرز و نونیز نسبت به اتلاف وقت ایران همراه شد.

خلیل زاده اما در شرایطی که داور به واسطه ضربه به سرش بازی را متوقف کرده بود، خیلی زود از جا برخاست و نسبت به اعتراض نونیز واکنش نشان داد. موضوعی که باعث شد تا سوآرز هم وارد ماجرا شود و تنه زیرکانه به شجاع خلیل زاده و دور از چشم داور بزند. کنعانی زادگان که نزدیک به این صحنه بود پاسخ تنه مهاجم اسبق لیورپول و بارسلونا که اکنون به لیگ اروگوئه بازگشته را داد و این مساله باعث شد تا جدال لفظی بین طرفین بالا بگیرد. در این لحظه امیر عابدزاده وارد ماجرا شد و با توجه به تسلطی که به زبان داشت، توانست ماجرا را جمع کند و طرفین را به آرامش دعوت کرد.

دیدگاه‌ها