کد خبر : 1845196 | 03 مهر 1401 ساعت 11:38 | 15.6K بازدید | 2 دیدگاه

همیلتون: به بازنشستگی فکر نمی کنم

تا روزی که بمیرم در مرسدس خواهم ماند

لوئیس همیلتون، اسطوره فرمول یک، می گوید قصدی برای بازنشستگی ندارد و از همیشه آماده تر است.

تا روزی که بمیرم در مرسدس خواهم ماند

به گزلرش "ورزش سه"، همیلتون در پایان فصل گذشته پس از ناکامی در کسب هشتمین عنوان حرفه‌ای خود، ضربه بزرگی خورد؛ همان قهرمانی که توانست به واسطه آن می شوماخر را پشت سر بگذارد. امسال شانزدهمین سال او در مسابقات فرمول یک است. اما او به بازنشستگی فکر نمی کند. در واقع، او فکر می‌کند که از همیشه آماده‌تر است و برخی عقاید درباره عدم توانایی در رقابت‌پذیری، تنها انگیزه او برای ادامه کار است.

همیلتون در مصاحبه با RACER می‌گوید: "فکر می‌کنم اگر سال گذشته برنده می‌شدم و امسال برنده می‌شدم، قطعاً زندگی مسیر دیگری پیش می‌رفت. همچنین از نظر بدنی نیز کاملا احساس آمادگی می کنم. در حال یافتن راه هایی برای احساس بهتر از نظر جسمانی هستم.

او در ادامه گفت: اما در این لحظه، جایی که در زندگی هستم، از فرصتی که در اینجا دارم بسیار سپاسگزارم. دوست دارم فکر کنم هنوز لیاقت رسیدن به بسیاری از چیزها را دارم و کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. سال ها درباره بازنشستگی ام داستان می گوییم، اما در حال حاضر احساس می کنم بهتر از همیشه و تمرکز بیشتری دارم. من قصد ندارم به این زودی ها بازنشسته شوم.

هدف من همیشه حضور در مرسدس بود... من در سال 1997 با آنها قرارداد امضا کردم. من عاشق این رابطه طولانی مدت هستم. احساس می کنم در حال انجام کارهای مثبت زیادی هستیم، نه تنها در ورزش بلکه حتی خارج از آن. من همیشه با مرسدس خواهم بود، تا روزی که بمیرم.

دیدگاه‌ها