کد خبر : 1845317 | 04 مهر 1401 ساعت 12:43 | 61.4K بازدید | 12 دیدگاه

جدی‌ترین رقیب شجاع و کنعانی دنبال طارمی(عکس)

مدافع ایرانی کایسری اسپور به دنبال رسیدن به جایگاه ثابت در ترکیب تیم ملی است.

جدی‌ترین رقیب شجاع و کنعانی دنبال طارمی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیش‌بینی می‌شد کارلوس کی‌روش در بازگشت به تیم ملی و نخستین حضورش روی نیمکت ایران، از زوجی غیر از شجاع خلیل‌زاده در کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان استفاده کند و اتفاقات گذشته شرایطی رقم بزند تا از بین سید مجید حسینی و مرتضی پورعلی‌گنجی، یک نفر فرصت بازی به دست بیاورد ولی مربی پرتغالی چنین تصمیمی نگرفت، اما با این وجود همچنان روی دو گزینه دیگر نظر داشته و شناخت کافی از آنها دارد.

سید مجید حسینی که در دوره گذشته سرمربیگری کارلوس کی‌روش در تیم ملی نخستین تجربه بازی در پیراهن ایران را به دست آورد، حالا هم انگیزه زیادی دارد تا بتواند نظر او را برای رسیدن به جمع ۱۱ بازیکن اصلی جلب کند و با درخشش در سوپر لیگ ترکیه، در تیم ملی هم جایگاهی به دست بیاورد.

1748046

این بازیکن که در پنج مسابقه این فصل سوپر لیگ ترکیه برای کایسری اسپور به میدان رفت و پس از غیبت در دو مسابقه به دلیل مصدومیت، به اردوی تیم ملی اضافه شد، در دیدار برابر اروگوئه به طور کامل نیمکت‌نشین بود ولی حالا با تمریناتی که طی روزهای گذشته پشت سر گذاشته، نشان داده به آمادگی خوبی رسیده است.

حسینی در حالی مقابل اروگوئه نیمکت‌نشین بود که پیش از آن در سه مسابقه متوالی تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی، لبنان و الجزایر ۹۰ دقیقه بازی کرد، اما پایان محرومیت کنعانی و تجدید نظر کی‌روش، موجب شد تا مدافع کایسری اسپور دوباره جزو نفرات ذخیره قرار بگیرد.

با وجود اینکه ایران نمایش مطمئنی با کنعانی و شجاع در خط دفاعی داشت و گلی مقابل اروگوئه دریافت نکرد، اما مجید حسینی با تلاشی که در تمرینات تیم ملی و تقابل با بازیکنانی مثل مهدی طارمی داشته، امیدوار است شانس مجدد پیدا کند و در جام جهانی به ترکیب برسد.

دیدگاه‌ها