کد خبر : 1845355 | 04 مهر 1401 ساعت 16:31 | 44.9K بازدید | 18 دیدگاه

کانتونا: از قطر حمایت نکن دیوید بکام!

اریک کانتونا می‌گوید تصمیم دیوید بکام برای پول گرفتن از قطر و تبدیل شدن به سفیر جام جهانی این کشور اشتباه بزرگی بوده است.

کانتونا: از قطر حمایت نکن دیوید بکام!

به گزارش "ورزش سه"، اریک کانتونا، اسطوره منچستریونایتد، با انتقاد شدید از هم‌تیمی سابقش و یکی دیگر از اسطوره‌های شیاطین سرخ، دیوید بکام، اقدام او برای تبدیل شدن به سفیر جام جهانی قطر در ازای دریافت 10 میلیون دلار را اشتباهی بسیار بزرگ خواند.

1748104

دیوید بکام در ماه‌های اخیر تبدیل به چهره اصلی تبلیغات قطر برای جام جهانی 2022 شده است. این تصمیم او با انتقادهای زیادی مواجه شده و حالا اریک کانتونا هم به صف منتقدین پیوسته است. کانتونا که در اولدترافورد با بکام همبازی بوده می‌گوید ستاره سابق انگلیسی از آنچه در قطر رخ می‌دهد؛ بی‌اطلاع است. کانتونا از او خواست درباره تصمیمش دوباره فکر کرده و تجدیدنظر کند.

1748105

کانتونا در مصاحبه‌ای با نشریه انگلیسی اتلتیک گفت:" اگر به من پیشنهاد می‌شد امکان نداشت قبول کنم. درست برعکس، من کاملا برعکس عمل می‌کردم. این حرفی نیست که الان بزنم. من از ژانویه 2022 همین حرفها را گفته‌ام. فکر کنم اولین نفری بودم که انتقاد کردم.

ولی من آزادانه انتقاد می‌کنم. وقتی به یک فوتبالیست سابق پول می‌دهند که برایشان تبلیغ کند؛ ممکن است او خبر نداشته باشد که آنجا چه اتفاقاتی می‌افتد. اگر بداند که به نظرم کارش خیلی اشتباه است. به نظرم مرتکب اشتباه بزرگی شده. یک اشتباه خیلی خیلی بزرگ".

علاوه بر قرارداد بکام با برگزارکنندگان جام جهانی 2022 در هفته‌های گذشته مشخص شد که او با امضای قراردادی 170 میلیون دلاری با حکومت قطر، پذیرفته که در یک دهه آینده سفیر فرهنگی این کشور باشد.

1748106

دیدگاه‌ها