کد خبر : 1845423 | 05 مهر 1401 ساعت 12:30 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

هدیه انریکه به گراهام پاتر؛ آسپلیکوئتا خط خورد

با خط خوردن سزار آسپلیکوئتا از ترکیب اسپانیا برای دیدار امشب با پرتغال، باشگاه چلسی از تصمیم لوئیس انریکه خوشحال است.

هدیه انریکه به گراهام پاتر؛ آسپلیکوئتا خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا امشب در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا به مصاف پرتغال می‌رود. دقایقی پیش رسانه‌ها فهرست بازیکنان انتخابی لوئیس انریکه برای این مسابقه را منتشر کردند.

نکته جالب در فهرست 23 نفره لوئیس انریکه عدم حضور نام سزار آسپلیکوئتا، مدافع چلسی، بود. این در حالی است که آسپلیکوئتا چند روز پیش در جریان شکست لاروخا مقابل سوئیس در ترکیب اصلی حضور داشت و 87 دقیقه برای اسپانیا بازی کرد.

به نظر می‌رسد انریکه تصمیم گرفته در این بازی به جای آسپلیکوئتا از دنی کارواخال، دفاع راست رئال مادرید، استفاده کند. به احتمال زیاد اریک گارسیا از بارسلونا هم در دفاع چپ مورد استفاده قرار خوهد گرفت.

1748221

هنوز مشخص نیست دلیل اصلی انریکه برای کنار گذاشتن آسپلیکوئتا چه بوده است. این مدافع 33 ساله یکی از مدافعان محبوب انریکه بوده و تا پیش از این در چهارده بازی ملی قبلی اسپانیا همیشه در میدان حضور داشته است.

شکی نیست گراهام پاتر، سرمربی چلسی، از این تصمیم لوئیس انریکه خوشحال خواهد شد چون آسپلیکوئتا به این ترتیب می‌تواند در آستانه بازی روز شنبه چلسی استراحت کند. پاتر در اولین بازی خود روی نیمکت چلسی، در بازی مقابل سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا، آسپلیکوئتا را از آغاز بازی به میدان فرستاد و در پایان مسابقه از او تعریف کرد.

چلسی روز شنبه در یک بازی خارج از خانه به مصاف کریستال پالاس می‌رود و سپس دو بازی مقابل میلان و ولوز برگزار خواهد کرد. حضور بدون خستگی آسپلیکوئتا در اردوی چلسی در آستانه این برنامه فشرده برای آبی‌های لندن مسلما خبر خوبی خواهد بود.

دیدگاه‌ها