کد خبر : 1845995 | 09 مهر 1401 ساعت 18:19 | 14.5K بازدید | 10 دیدگاه

کونته: کارت قرمز بازی را نابود کرد

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام، اخراج امرسون رویال را عامل اصلی شکست تیمش برابر آرسنال می داند.

کونته: کارت قرمز بازی را نابود کرد

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امروز در شرایطی برابر آرسنال 1-3 شکست خورد که امرسون رویال، مدافع جدید این تیم در اوایل نیمه دوم اخراج شد و در ادامه اسپرز دیگر نتوانست شرایط را تغییر دهد. آنتونیو کونته مدعی شد خود این بازیکن نیز بابت رخ دادن این اتفاق ناراحت بوده و می داند کار تاتنهام بعد از 10 نفره شدن، دشوارتر شده است.

آنتونیو کونته گفت: "بعد از کارت قرمز کار سختی داشتیم، زیرا در آن دقایق با سه مهاجم بازی کردیم. زمانی که 10 نفر شدیم قصد داشتیم دوباره به تعادل برسیم، اما قبل از اینکه ما تعویض های خود را انجام دهیم ارسنال به گل رسید. کارت قرمز بازی را نابود کرد. اگر بخواهم گله کنم باید بگویم در نیمه اول موقعیت ها و فضای لازم را داشتیم و بازی در نیمه دوم متعادل بود. 

1749203

من دوست ندارم از تصمیم داور انتقاد کنم و علاقه ندارم در مورد کارت قرمز امرسون رویال نظر بدهم. تصاویر این صحنه وجود دارد و من فکر می کنم همه می توانند متوجه شوند که بهترین تصمیم چه بوده، اما من نمی خواهم نظر بدهم. اگر بخواهم مقایسه کنم، شاید در نیمه اول در صحنه مشابه یک کارت زرد داده شد.

قطعا خود امرسون نیز بابت اخراج شدن ناامید است. او می‌داند چه اتفاقی افتاده و ما شرایط سختی بعد از دریافت کارت قرمز داشتیم. امرسون نیز بازیکن جوانی است. او باید از این موقعیت برای بهتر شدن و پیشرفت استفاده کرده و در موقعیت های مشابه، تکل نزند. او نیز واقعا مانند همه بازیکنان از این تصمیم شگفت زده شد.
در انگلیس شرایط خیلی سخت است، زیرا تصمیمات یکسانی گرفته نمی شود و آنها باید خیلی روی این موضوع کار کنند. برای مثال، در ایتالیا، داوران روز پنجشنبه ویدیوها را می بینند تا تصمیمات بهتری بگیرند، اما نمی‌دانم اینجا این اتفاق می‌افتد یا نه."

دیدگاه‌ها