کد خبر : 1846007 | 09 مهر 1401 ساعت 19:20 | 29.5K بازدید | 10 دیدگاه

فابرگاس: آرسنال قهرمان می‌شود اما به یک شرط

سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال، بعد از پیروزی این تیم مقابل تاتنهام در دربی لندن می‌گوید توپچی‌ها امسال بدون شک یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر هستند.

فابرگاس: آرسنال قهرمان می‌شود اما به یک شرط

به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس می‌گوید آرسنال امسال در صورتی که بتواند حضورش در لیگ اروپا را مدیریت کند بدون شک یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس خواهد بود.

توپچی‌ها امشب با یک پیروزی درخشان در دربی لندن جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کردند. شاگردان آرتتا موفق شدند در خانه‌شان تاتنهام را 3-1 شکست دهند تا با 21 امتیاز از هشت بازی وضعیت خود در صدر جدول را بهبود بخشند.

آرسنال حتی اگر منچسترسیتی فردا موفق شود بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد باز هم صدرنشینی را از دست نخواهد داد. فاصله آرسنال با تاتنهام که در رتبه سوم جدول قرار دارد امشب به چهار امتیاز افزایش یافت. این بهترین شروع فصل آرسنال در پانزده سال گذشته است.

سسک فابرگاس می‌گوید آرسنال بدون شک مدعی جدی قهرمانی است و تنها علامت سوال برای تیم آرتتا جنگیدن در دو جبهه لیگ برتر و لیگ اروپا خواهد بود.

1749216

فابرگاس در این باره گفت:" قهرمانی برای آرسنال سخت و چالش دشواری است ولی من به این تیم خیلی اعتقاد دارم. تنها علامت سوال در این راه برای شاگردان آرتتا لیگ اروپا است. بازی در اروپا کار را سخت می‌کند چون تیم باید هر پنج شنبه بازی کند و گاهی باید مسافت‌های طولانی را پشت سر بگذارد و بعد باید سریع برگردد و روز یکشنبه در لیگ برتر به میدان برود. این اصلا ساده نیست. برایم خیلی جالب است که بدانم میکل آرتتا چطور این وضعیت را مدیریت می‌کند. باز هم می‌گویم من به این تیم خیلی اعتقاد دارم".

دیدگاه‌ها