کد خبر : 1846121 | 10 مهر 1401 ساعت 13:49 | 32.8K بازدید | 4 دیدگاه

فکر می‌کنند جوان هستیم و صدای‌مان در نمی‌آید

حسینی: جناب سرهنگ! چطور پنالتی را نگرفتی؟

مهاجم پیکان تهران می‌گوید مدافع ذوب‌آهن روی او در وقت‌های اضافی خطای پنالتی انجام داده اما داور مسابقه از آن گذشته است.

حسینی: جناب سرهنگ! چطور پنالتی را نگرفتی؟

ساسان حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره دیدار روز گذشته پیکان مقابل ذوب‌آهن بیان کرد: فکر می‌کنم ما عملکرد خوبی در این مسابقه داشتیم. با تدابیر کادرفنی به میدان رفتیم و خوب هم کار کردیم. چند فرصت گلزنی خوب داشتیم که هدر رفت اما اصلی‌ترین مسئله‌ای که ما را ناراحت کرده اشتباه داور است. موضوعی که باعث شکست ما شد و اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد شاید برنده هم از زمین خارج می‌شدیم.

مهاجم باتجربه پیکان صحبت های خود را این‌طور ادامه داد: آقای ترابیان از داوران خوب ما هستند. من شنیده ام که ایشان سرهنگ ارتش هستند و می‌دانیم چقدر کار خود را دقیق جلو می‌برند اما متاسفانه دو اشتباه تاثیرگذار در بازی دیروز داشت که به تیم ما ضربه زد. من فکر می‌کنم بازیکن ذوب‌آهن قبل از گل این تیم روی سامان فلاح خطا کرد و البته که در ثانیه های پایانی یک خطای پنالتی واضح را روی خود من اعلام نکرد.

او در بخش دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد: در وقت های اضافی نیمه دوم، بازیکن ذوب‌آهن هم پای مرا داخل محوطه جریمه زد و هم با دست فشار آورد تا سرنگون شوم. من بازیکنی نیستم که الکی خودم را بیندازم و این را همه می‌دانند. صددرصد روی من خطای پنالتی انجام شد و این را به خود آقای ترابیان هم گفتم. به ایشان بعد از بازی گفتم که پنالتی واضح را نگرفته و من تعجب می‌کنم وقتی خودشان به صحنه نزدیک بودند، چطور از آن عبور کردند. جالب اینکه داور بعد از رخ دادن خطا لحظاتی مکث کرد و بعد دستور به ادامه بازی داد. فکر می‌کنم خودشان هم تردید کردند.

مهاجم پیکان افزود: در صحنه گل ذوب‌آهن هم مهاجم آنها سامان فلاح را گرفت و روی زمین انداخت اما بازهم آقای داور رای به ادامه بازی داد. من شک ندارم اگر آن صحنه برای خودم در کورس با دفاع حریف رخ داده بود، خطا اعلام می شد. مشخص است که بازیکن ذوب‌آهن روی سامان فلاح دست می‌‌گذارد. متاسفانه دو اشتباه محرز علیه ما انجام شد و به راحتی با این اشتباهات بازنده شدیم.

حسینی همچنین گفت: من فکر می‌کنم برخی تصور می‌کنند چون بازیکنان ما جوان هستند و صدای آن‌ها در نمی‌آید اینقدر راحت اشتباه داوری علیه ما رخ می‌دهد. متاسفانه در چند بازی هفته های قبل تیم های مقابل علیه داوری و ما جوسازی کردند و چون بازیکنان و کادرفنی ما سر به زیر هستند و چیزی نمی‌گویند شاید فکر کرده‌اند ما مظلوم هستیم و نمی‌توانیم حرف بزنیم.

مهاجم پیکان در پایان گفت: من واقعا از اشتباهات داوری بازی دیروز تعجب می‌کنم. باور کنید بعد از بازی تا همین حالا چندین و چندبار صحنه ها را دیده‌ام و متوجه نمی‌شوم چرا داور این اشتباهات را کرد؟ درخواست ما از کمیته داوران و فدراسیون فوتبال این است که عدالت رعایت شود. ما یک تیم جوان هستیم که همه تیم های دیگر را تحت فشار می‌گذاریم و انتظار داریم مزد زحمات زیاد و تلاش های خود را بگیریم، نه اینکه با ناعدالتی آنچه محق هستیم را از دست بدهیم.

1749493
این تصویر ، لحظه برخورد مدافع ذوب‌آهن با ساسان حسینی داخل محوطه جریمه را نشان می‌دهد. صحنه‌ای که داور از کنار آن عبور کرد و اعتقادی به پنالتی نداشت.

دیدگاه‌ها