کد خبر : 1846314 | 11 مهر 1401 ساعت 12:49 | 14.4K بازدید | 4 دیدگاه

عذرخواهی ژاکا بین دو نیمه: ببخشید پنالتی دادم!

گرانیت ژاکا، ستاره آرسنال، بین دو نیمه بازی برابر تاتنهام به خاطر اشتباهی که انجام داد از هم‌تیمی‌هایش عذرخواهی کرد.

عذرخواهی ژاکا بین دو نیمه: ببخشید پنالتی دادم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و فاتح دربی حساس شمال لندن شود. 
ژاکا در این بازی بار دیگر یکی از مهره‌های کلیدی تیمش در قلب خط میانی آرسنال بود و موفق شد یکی از سه گل این تیم را نیز وارد دروازه حریف کند. 
روزنامه انگلیسی دیلی میل مدعی شده است که ژاکا بین دو نیمه این بازی به دلیل اشتباهی که در جریان بازی‌سازی داشت و منجر به اعلام یک ضربه پنالتی به سود تاتنهام شد که با گل کردن آن توسط هری کین بازی 1-1 مساوی شد، از هم تیمی‌هایش عذرخواهی کرده است. 

1628863
این بازیکن حالا به عنوان یکی از رهبران آرسنال در زمین شناخته می‌شود و حتی با این که در سال 2019 از کاپیتانی کنار گذاشته شد و سال گذشته در آستانه جدایی از این باشگاه و پیوستن به رم بود اما حالا جایگاه ویژه‌ای در رختکن این تیم پیدا کرده است و اقدامی که در بین دو نیمه بازی با تاتنهام انجام داد نیز گواهی بر این موضوع است. 
این ملی‌پوش سوئیسی در ابتدا موفق به دفع درست توپ نشد اما در نهایت این اشتباه گابریل بود که باعث شد یک پنالتی به سود تیم کونته اعلام شود. با این حال، ژاکا تصمیم گرفت مسئولیت این اتفاق را از دوش هم‌تیمی برزیلی‌اش بردارد و این موضوع مورد توجه رسانه‌های انگلیسی قرار گرفته است.

 

دیدگاه‌ها