کد خبر : 1846339 | 11 مهر 1401 ساعت 14:40 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

یک مقصر جدید برای فاجعه ورزشگاه اندونزی

فاجعه تلخ ورزشگاه کانجوروهان همچنان حواشی و اخبار زیادی را به خود اختصاص می دهد.

یک مقصر جدید برای فاجعه ورزشگاه اندونزی

به گزارش "ورزش سه"، اخبار پیرامون فاجعه در فوتبال اندونزی و کشته شدن صدها نفر در ورزشگاه کانجوروهان همچنان به شکل داغی دنبال می شود.  

در همین راستا وزیر هماهنگ کننده امور سیاسی، حقوقی و امنیتی اندونزی در جدیدترین اظهارات خود تاکید کرده که دولت یک تیم حقیقت یاب را برای تحقیق در مورد این فاجعه تشکیل داده است. این مقام مسئول در این‌باره گفت: "برای کشفیات دقیق تر از حادثه کانجوروهان که در یک اکتبر 2022 رخ داد، دولت یک تیم حقیقت یاب تشکیل داد."

همچنین اطلاع داده شده که اعضای این تیم طی 24 ساعت آینده مشخص خواهد شد. این تیم وظیفه دارد که طی دو، سه هفته آینده نتایج تحقیقات خود را در زمینه این فاجعه اعلام کند.

همچنین ژنرال اندیکا پرکاسا فرمانده TNI(نیروهای نظامی اندونزی) دستور داده که در مورد دخالت ماموران زیر نظر تو در این ماجرا تحقیقاتی انجام شود. در ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شد، به نظر می رسد نیروهای TNI بیش از حد و خارج از اختیارات خود عمل کرده اند. قرار است صحت این ویدیو مورد بررسی قرار بگیرد و در صورت واقعیت آن خاطیان مجازات شوند. این ماموران در حال لگد زدن به افراد مشاهده شدند که انتشار ویدیوهای آن اعتراضات زیادی را در اندونزی در پی داشته است.

1749866

دیدگاه‌ها