کد خبر : 1846349 | 11 مهر 1401 ساعت 15:25 | 7.5K بازدید | 3 دیدگاه

از حضور در اینجا خوشحالم؛

مانه: عادت کردن به شرایط بایرن آسان نیست

سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، از حضور در این تیم خوشحال به نظر می رسد.

مانه: عادت کردن به شرایط بایرن آسان نیست

به‌ گزارش "ورزش سه"، در کنار ماتیاس دی لیخت، سادیو مانه بزرگترین صید باواریایی ها در نقل و انتقالات تابستانی اخیر بود. ستاره سنگالی چند ماهی است که برای بایرن‌مونیخ بازی می کند. حالا ستاره سابق لیورپول در مورد اقامت در مونیخ، هم تیمی های جدیدش و لیگ قهرمانان اروپا صحبت می کند.

او در ٨ بازی لیگ ۴ گل به ثمر رسانده و اگرچه انتظارات از او بیشتر بوده اما مانه در دیدار برابر بایرلورکوزن گلزنی کرد و امیدوار کننده ظاهر شد. سادیو مانه درباره شرایط حضور در بایرن گفت: "اوضاع خوب پیش می رود اما آسان نیست. زیرا همه چیز به طور ناگهانی تغییر کرده است؛ طرفداران، تمرین، همه چیز.

من باید خود را وفق دهم. این را می دانستم و اصلا تعجب نکردم. مردم اینجا از من استقبال می کنند. افراد حاضر در باشگاه عالی هستند، من بسیار خوشحالم. این اولین بار در دوران حرفه‌ای‌ام است که بخشی از یک تیم جوان هستم. چیزی که  نظر من را به طور خاص جلب می کند این است که همه آنها بسیار با انگیزه هستند. آنها می‌خواهند پیشرفت کنند و با هوش هستند. بازی در کنار این جوانان که همگی فوق العاده با استعداد هستند و آینده خوبی دارند، آسان است."

مانه درباره بازی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: "این یک چیز بسیار ویژه است. این رویای هر فوتبالیستی است. وقتی بچه بودم، فقط لیگ قهرمانان اروپا را تماشا می کردم."

دیدگاه‌ها