کد خبر : 1846395 | 11 مهر 1401 ساعت 19:20 | 10.8K بازدید | 10 دیدگاه

مارسیال: همه چیز برای یونایتد تمام نشده

آنتونی مارسیال، مهاجم فرانسوی منچستریونایتد، می‌گوید هواداران این تیم نباید به دلیل شکست در دربی منچستر همه چیز را تمام شده بدانند.

مارسیال: همه چیز برای یونایتد تمام نشده

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی مارسیال دیشب در جریان شکست سنگین منچستریونایتد مقابل سیتی در دربی شهر منچستر که با شکست 3-6 شیاطین سرخ به پایان رسید دو گل از سه گل یونایتد را به ثمر رساند تا موثرترین بازیکن این تیم باشد.

درحالیکه شکست سنگین در دربی باعث شده هواداران یونایتد انتقادهای شدیدی به تیم‌شان وارد کنند. مارسیال می‌گوید این شکست با اینکه تلخ است ولی نباید همه چیز را برای یونایتد تمام شده دانست چرا که در همین بازی می‌توان نکات مثبتی را به نفع شیاطین سرخ دید.

1743772

مارسیال در گفتگویی با کانال پلاس فرانسه گفت:" من ترجیح می‌دادم در بازی با سیتی خودم گل نزنم ولی ما بازی را ببریم. در این هیچ شکی نیست. ولی بازگشت به زمین چمن و گل زدن برای من لذت‌بخش بود.

ما از این باخت خیلی ناراحت و عصبانی هستیم. دلمان نمی‌خواست دربی اینطور تمام شود ولی نتیجه‌ای است که بدست آمده. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در بازی بعدی جبران کنیم. ما بازی دیشب را خیلی بد شروع کردیم و آنها در فرصت‌هایی که خلق کردند خیلی موثر عمل کردند".

دیدگاه‌ها