کد خبر : 1846406 | 11 مهر 1401 ساعت 20:00 | 30K بازدید | 1 دیدگاه

محمدی جای حاج‌صفی را گرفت

یکی از دو بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن در ترکیب این تیم مقابل لونیکوس حضور دارد.

محمدی جای حاج‌صفی را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته ششم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه آگیا سوفیا مقابل لونیکوس قعرنشین قرار خواهد گرفت.

میلاد محمدی که طی پنج هفته گذشته سوپر لیگ یونان فرصت قرار گرفتن در ترکیب آ. ا. ک آتن را به دست نیاورده و چهار بار به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته بود، در مسابقه امشب برابر لونیکوس از ابتدا به کار گرفته شده و جای احسان حاج‌صفی را گرفته است.

این مدافع ایرانی در شرایطی نخستین حضورش در ترکیب آ. ا. ک آتن در فصل ۲۳-۲۰۲۲ سوپر لیگ یونان را تجربه می‌کند که طی دو دیدار تدارکاتی اخیر تیم ملی مقابل اروگوئه و سنگال فرصت بازی به دست نیاورده و نیمکت‌نشین بود.

1749976

احسان حاج‌صفی، دیگر ملی‌پوش ایرانی آ. ا. ک آتن که در تمام مسابقات این فصل در ترکیب تیمش حضور داشته و در دو دیدار تیم ملی مقابل اروگوئه و سنگال حضور کامل در زمین داشت، امشب به دلیل بیماری و ابتلا به ویروس، در فهرست تیمش برابر لونیکوس جای نگرفته است.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن با سه پیروزی و دو شکست در این فصل ۹ امتیازی و تیم هفتم جدول سوپر لیگ یونان است که در صورت برتری مقابل لونیکوس به رتبه دوم خواهد رفت.

دیدگاه‌ها