کد خبر : 1846421 | 11 مهر 1401 ساعت 22:19 | 109.1K بازدید | 58 دیدگاه

دعوای شدید به خاطر رونالدو؛ پادو نباش ریو!

جیمی کاراگر و ریو فردیناند بر سر کریستیانو رونالدو و تصمیم اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، برای نیمکت‌نشین کردن او درگیری لفظی پیدا کردند.

دعوای شدید به خاطر رونالدو؛ پادو نباش ریو!

به گزارش "ورزش سه"، جر و بحث توییتری جیمی کاراگر و ریو فردیناند درباره کریستیانو رونالدو و نیمکت‌نشینی او در انگلیس خبرساز شده است. کاراگر در این جر و بحث توییتری گفت فردیناند مثل یک هوادار نوجوان شیفته رونالدو است و نمی‌تواند درباره او نظر حرفه‌ای بدهد.

در جریان شکست 6-3 منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی رونالدو برای پنجمین بازی پیاپی تیمش نیمکت‌نشین بود. فردیناند در واکنش به این شکست اریک تن‌هاخ را متهم کرد و گفت بازی ندادن به رونالدو در این بازی بزرگ اشتباه بوده و تن‌هاخ باید اشتباهش را بپذیرد.

اما جیمی کاراگر که از ستاره‌های سابق لیورپول است با نظر فردیناند موافق نبوده و معتقد بود تصمیم تن‌هاخ برای نیمکت‌نشین کردن رونالدو و به میدان فرستادن راشفورد به جای او درست بوده است.

1750019

کاراگر امروز در توییتر نوشت:" این که می‌گویند تن‌هاخ دیروز اشتباه کرد که رونالدو را به زمین نفرستاد خنده‌دار است. نمی‌خواهم به کریستیانو حمله کنم ولی با توجه به سرعتی که در بازی‌های آرسنال و لیورپول از راشفورد دیده بودیم باعث می‌شود بدون کوچکترین تردیدی بگویم که تصمیم تن‌هاخ برای بازی دادن به او صد در صد درست بود. مگر بازی رونالدو در مقابل برنتفورد را یادمان رفته؟"

ریو فردیناند شش ساعت بعد به توییت کاراگر واکنش نشان داد و با اشاره به دست ندادن رونالدو با کاراگر در کنار زمین که چند هفته قبل اتفاق افتاد نوشت:" کاراگر، هنوز از اینکه کریستیانو در اولدترافورد با تو دست نداد عصبانی هستی؟"

کاراگر که از واکنش فردیناند عصبانی شده بود در پاسخ نوشت:" ریو، من که می‌دانم قضیه چیست. تو و رفیقت پاتریس اورا عضو گروه واتساپی رونالدو هستید و خودش از شما می‌خواهد بیایید و از او دفاع کنید. مثل نوجوان‌های هوادار برایش پادویی نکن؛ آخر تو مثلا ریو فردیناند هستی!".

1750020

دیدگاه‌ها