کد خبر : 1846422 | 11 مهر 1401 ساعت 22:58 | 13.1K بازدید | 3 دیدگاه

پیروزی ۴ گله آ. ا. ک با یک بازیکن ایرانی

مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن در شب برتری تیمش برابر لونیکوس ۹۰ دقیقه بازی کرد.

پیروزی ۴ گله آ. ا. ک با یک بازیکن ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پایانی هفته ششم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در حالی که میلاد محمدی را برای نخستین بار در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت و احسان حاج‌صفی را در لیست نفرات خود نمی‌دید، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در استادیوم آگیا سوفیا به مصاف تیم قعرنشین لونیکوس رفت.

یاران محمدی و حاج‌صفی که طی چهار هفته گذشته سوپر لیگ یونان دو پیروزی و دو شکست داشتند، در دیدار امشب برابر لونیکوس توانستند یک برد دیگر به دست بیاورند و صعود پنج پله‌ای در جدول این رقابت‌ها را تجربه کنند.

1750022

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در دیدار مقابل لونیکوس به پیروزی پُر گل ۴ بر یک دست یافت تا ۱۲ امتیازی شود و بالاتر از المپیاکوس ۱۱ امتیازی و پایین‌تر از پاناتینایکوس ۱۸ امتیازی، در جایگاه دوم جدول سوپر لیگ یونان قرار بگیرد.

میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی آ. ا. ک آتن که تاکنون تجربه قرار گرفتن در ترکیب این تیم را نداشته و چهار بار به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته بود، در نخستین بازی ثابت برای تیمش مقابل لونیکوس تا پایان در زمین حضور داشت.

1750023

احسان حاج‌صفی، دیگر بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن که در تمام پنج دیدار اخیرشان حضور ثابت در ترکیب داشت، امشب به دلیل ابتلا به ویروس در فهرست دیدار مقابل لونیکوس قرار نگرفته بود.

دیدگاه‌ها