کد خبر : 1846436 | 12 مهر 1401 ساعت 09:45 | 62.1K بازدید | 17 دیدگاه

علاقه ستاره سیتی به رونالدو؛ پیراهن CR7 برای دی‌بروین

به نظر می‌رسد که کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسرسیتی، علاقه خاصی به کریستیانو رونالدو دارد.

علاقه ستاره سیتی به رونالدو؛ پیراهن CR7 برای دی‌بروین

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی این هفته در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفت و موفق شد با نتیجه پرگل 3-6 از سد این تیم عبور کند. 
رونالدو مانند بسیاری از دیدارهای این فصل جایی در ترکیب شیاطین سرخ نداشت و به صلاحدید اریک تن‌هاخ روی نیمکت این تیم نشسته بود تا از دور شاهد تحقیر تیم و هم‌تیمی‌هایش باشد. 
این موضوع انتقادهای زیادی را از این سرمربی هلندی به همراه داشت و کارشناسانی مانند روی کین معتقد بودند که او باید در این بازی از ستاره پرتغالی استفاده می‌کرد و ادامه چنین رفتارهایی مانند نیمکت‌نشینی مداوم رونالدو به نوعی بی‌احترامی به این بازیکن که یکی از اسطوره‌های باشگاه یونایتد به حساب می‌آید تبدیل شده است. 

1750019

در حالی‌که به نظر می‌رسد تن‌هاخ علاقه خاصی به رونالدو و حضورش در زمین بازی ندارد، دی بروین از این که بار دیگر فرصت بازی برابر این بازیکن را پیدا کرد بسیار خوشحال به نظر می‌رسید. 
این بازیکن پس از پایان این دیدار در حالی دیده شد که با یک پیراهن منچستریونایتد از ورزشگاه خارج می‌شد و گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره این که او پیراهن چه کسی را گرفته است انجام شد. 
حالا روزنامه انگلیسی دیلی میل مدعی شده است که این پیراهن متعلق به رونالدو بوده و این بازیکن بلژیکی از او خواسته است که پیراهنش را پس از پایان بازی بگیرد، موضوعی که با توجه به شرایط فعلی این بازیکن پرتغالی مورد توجه بسیاری قرار گرفت.  

 

دیدگاه‌ها