کد خبر : 1846445 | 12 مهر 1401 ساعت 10:54 | 45.9K بازدید | 9 دیدگاه

خشم از شکست؛ فریاد ستاره‌های یونایتد در رختکن

باخت برابر منچسترسیتی چندان به مذاق ستاره‌های منچستریونایتد خصوصا برونو فرناندز و لیساندرو مارتینز خوش نیامده است.

خشم از شکست؛ فریاد ستاره‌های یونایتد در رختکن

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد این هفته در یک دیدار حساس و جذاب به مصاف منچسترسیتی رفت و با نتیجه 3-6 برابر این تیم شکست خورد تا باختی تحقیرآمیز را پس از چند هفته موفق در لیگ برتر انگلیس پشت سر گذاشته باشد. 
تیم اریک تن‌هاخ نمایشی بسیار ضعیف در این بازی داشت و همین باعث شد که آنها فقط در 45 دقیقه اول بازی 0-4 از حریف عقب باشند و با همین نتیجه راهی رختکن شوند. 
یونایتد نمایش بهتری را در نیمه دوم ارائه کرد و موفق به باز کردن دروازه حریف شد اما این کافی نبود و دو گل دیگر از ارلینگ هالند و فیل فودن باعث شد که آنها بازی را به حریف واگذار کنند. 
حالا روزنامه انگلیسی سان خبر داده است که فرناندز و مارتینز بین دو نیمه بسیار از عملکرد هم‌تیمی‌هایشان خشمگین بودند و فریادهای آنها بر سر دیگر بازیکنان یونایتد به حدی بلند بود که حتی بیرون از رختکن این تیم هم به خوبی شنیده می‌شد. 

1748076

فرناندز در غیاب هری مگوایر که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نبود، کاپیتان یونایتد به حساب می‌آید و مارتینز نیز که به شدت از عملکرد هم‌تیمی‌هایش عصبانی بود نتوانست بر این احساس غلبه کند و آن را ابراز کرد. 
هرچند، این رفتار نیز نتوانست تاثیری در نتیجه داشته باشد و یونایتد باز هم شکست را برابر سیتی پذیرفت اما بسیاری باور دارند که چنین اتفاقی حاکی از ظهور رهبرهای جدید در رختکن شیاطین سرخ است که می‌تواند به آنها کمک کند.

 

دیدگاه‌ها