کد خبر : 1846469 | 12 مهر 1401 ساعت 12:19 | 19.4K بازدید | 12 دیدگاه

از رفتار هیجانی ساپینتو سوءاستفاده می‌شود

کریمی: آجورلو محکم به کار خود ادامه می‌دهد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال توضیحاتی در مورد شایعات به وجود آمده در خصوص مدیریت و همچنین رفتار ساپینتو در دیدار با گل‌گهر ارائه داد.

کریمی: آجورلو محکم به کار خود ادامه می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی دو روز گذشته شایعه کناره‌گیری مصطفی آجورلو از سمت مدیرعاملی استقلال شنیده می شد اما حجت کریمی، عضو هیئت مدیره، این موضوع را تکذیب کرد.
 حجت کریمی در یک برنامه تلویزیونی در مورد شرایط کلی استقلال گفت: اوضاع استقلال عالی‌تر از فصل گذشته است. انشاالله که امسال هم بتوانیم همانند سال گذشته دل هواداران را شاد کنیم.
او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است آجورلو از سمت مدیرعاملی برکنار شود توضیح داد: خیر. آقای آجورلو محکم سر کار خود هستند و این شایعاتی که روز گذشته پخش شد به هیچ عنوان صحت ندارد. در یک‌سال اخیر مدیریت خوب ایشان بوده که هم به تیم آرامش داده و هم اینکه فعالیت‌شان بهتر از سال گذشته خواهد بود.
وی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: قهرمانی که سال گذشته به دست آمد به خاطر زحمات آقای آجورلو و همچنین هیئت مدیره بود و توانستیم دل هوادار را شاد کنیم.

1743526

کریمی در مورد اتفاقات دیدار با گل گهر و رفتار ساپینتو عنوان کرد: ما نزدیک نبودیم که ببینیم چه اتفاقی افتاده و فکر می کنم در همین یکی دو روز کمیته انضباطی تصمیم بگیرد. آقای ساپینتو، مربی خیلی خوبی است و باید ببینیم در آن لحظه مربی حریف چه حرفی زده که ایشان آنقدر عصبانی شد. درحالی‌که پنالتی به نفع ما بود. باید ببینیم چه اتفاقی کنار خط افتاده که آن حالت‌ها اتفاق افتاده است. به هر تصمیمی که کمیته انضباطی بگیرد احترام می گذاریم.
عضو هیئت مدیره استقلال در مورد اینکه صحبتی با ساپینتو در مورد آن اتفاق داشتند یا خیر گفت: خیر، بنده صحبتی نداشتم و در فیلم ها مشخص است که حرکت زشتی را یکی از مربیان محترم گل‌گهر انجام می دهد که حالا این اتفاق می‌افتد و آقای ساپینتو عصبانی می شود.
کریمی در مورد ویژگی رفتار ساپینتو توضیح داد: ایشان هیجان خاصی دارد و زمانی که این مسائل هم اتفاق می افتد فشار تیم و هوادار رویش تاثیر می‌گذارد. ایشان هم روحیه خاص خودش را دارد. ممکن است تیم مقابل شیطنتی انجام داده و این اتفاق افتاده باشد. شاید بخواهند از روحیه ایشان سوءاستفاده کنند. 
کریمی یادآور شد: ساپینتو مربی خوبی است و برنامه‌هایی دارد. انشالله که بتواند امسال هم همانند سال گذشته استقلال را قهرمان و دل هواداران را شاد کند.

ویدئو: 261408

دیدگاه‌ها