کد خبر : 1846641 | 13 مهر 1401 ساعت 13:01 | 41.4K بازدید | 4 دیدگاه

عصبانیت تن‌هاخ از آنتونی: چرا دفاع نکردی؟

نشریه سان ادعا کرد که اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از آنتونی، ستاره برزیلی تیمش، به دلیل عملکردش در دیدار مقابل منچسترسیتی به شدت ناراضی است.

عصبانیت تن‌هاخ از آنتونی: چرا دفاع نکردی؟

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد بعد از چهار پیروزی پیاپی در لیگ برتر، این هفته مقابل منچسترسیتی قرار گرفت و با ارائه نمایشی ضعیف، 6-3 شکست خورد. گل اول یونایتدها در این دیدار را آنتونی، خرید جدید این باشگاه، به ثمر رساند اما آنطور که نشریه سان گزارش داده، اریک تن هاخ از عدم مشارکت این ستاره برزیلی در کارهای دفاعی بسیار ناراضی است.

1750508
سرمربی هلندی شیاطین سرخ در تمرینات و همین طور پیش از شروع بازی از آنتونی خواسته بود تا با برگشتن به عقب، به دیوگو دالوت در کارهای دفاعی کمک کند؛ کاری که این بازیکن انجام نداد و همان منطقه به پاشنه آشیل منچستریونایتد تبدیل شد و جک گریلیش و برناردو سیلوا بارها از آن سمت روی دروازه یونایتد خطرساز شدند.
البته در سمت مقابل هم شرایط بهتر نبود و جیدون سانچو در کارهای دفاعی کمک چندانی به تایرل مالاسیا نمی کرد و به همین دلیل، هر دو مدافع کناری یونایتد برای مهار بازیکنان حریف مجبور به خطا شدند و در هر دو کارت زرد دریافت کردند.
 

دیدگاه‌ها