کد خبر : 1846651 | 13 مهر 1401 ساعت 13:42 | 6.1K بازدید | 3 دیدگاه

آقای مهدی همه چیز را به شوخی و خنده می‌گیرد؛

رحمتی: خوشحالم این بازیکنان را در اختیار دارم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش برای ادامه روند امتیاز گیری و گل نخوردن در تهران حضور پیدا کرده است.

رحمتی: خوشحالم این بازیکنان را در اختیار دارم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیش از مصاف تیمش برابر پیکان که روز آینده در ورزشگاه دستگردی اکباتان برگزار خواهد شد، اینطور حرف هایش را آغاز کرد: بازی فردا تقابل دو تیم جوان و با انگیزه است که فکر می کنم بازی خوبی از آب دربیاید. ما تمام تلاشمان را می کنیم که با امتیاز از تهران خارج شویم و بعد از روندی که برای امتیازگیری و گل نخوردن شروع کردیم، امیدوارم فردا هم این روند را ادامه بدهیم. امیدوارم با همت بچه ها و لطف خدا سعی می کنیم به این مهم دست پیدا کنیم.
مهدی رحمتی که تیمش پس از وقفه در مسابقات لیگ برتر، موفق به کسب پیروزی برابر ملوان در اراک شد، درباره این موضوع و اینکه تیمش شرایط خوبی دارد، اضافه کرد: به هر حال از وقفه هایی که در لیگ پیش می آید نهایت استفاده را می بریم. تیم جوانی را دور هم جمع کرده ایم. نفراتی هم جابه‌جا شده اند و این تعطیلات سبب می شود که تیم بیشتر جا بیفتد و نفرات بیشتر از هم شناخت پیدا کنند. حالا جام جهانی حسابش جداست ولی اگر به طور کلی یک روندی برای برنامه ریزی های لیگ داشته باشیم و تاریخ و زمانش مشخص باشد ما می توانیم برنامه ریزی داشته باشیم و از این تعطیلات بهترین استفاده کنیم.

1750513
سوال بعدی از مهدی رحمتی درباره تغییر محل و زمان برگزاری مسابقه برابر پیکان بود و او در واکنش به این سوال بیان کرد: ما به این بی‌نظمی‌ها عادت کردیم؛ تا روز بازی  و ساعت 12 هم آمادگی داریم که سهیل مهدی باتجربه این تغییرات را انجام بدهد؛ اما نه تنها من بلکه اکثر تیم‌ها از این مسأله ناراحت هستند. امیدوارم برنامه‌ریزی درست شود و آقای کشوری‌فر به این مسأله ورود کند. من هنوز جواب سوالم را نگرفته‌ام همه شما می‌دانید تمام بازی‌ها برگزار شده است. همه تیم‌ها یک اندازه بازی کرده‌اند اما من هنوز یک جواب مشخصی برای لغو بازی ملوان و فولاد از ایشان نگرفته‌ام. سهیل مهدی عادت دارد مسائل را با خنده و شوخی رد می‌کند.
وی با اشاره به تغییر محل مسابقه عنوان کرد: مشکلی برای باشگاه پیکان پیش آمده بود که این اتفاق رخ داد البته باید از باشگاه پیکان تشکر کنم چون محل اسکان ما هتل آزادی بود و فکر می‌کنیم بازی در ورزشگاه دستگردی است اما به خاطر مشکلاتی که از سوی پیکان پیش آمد محل بازی تغییر کرد. با هماهنگی‌های این باشگاه این تغییر انجام شد. باشگاه پیکان هم به ما گفت که هتل المپیک که محل اسکان خودشان بود؛ به ما می دهند. زمین تمرین خوب هم در اختیار ما قرار دادند که از آنها تشکر می‌کنم و ما هم موافقت کردیم برویم در ورزشگاه انقلاب کرج بازی را برگزار کنیم. بحث همکاری و تعامل در همه جای دنیا است؛ ما هم سعی می‌کنیم این کار را انجام بدهیم اما باید منطقی و معقول باشد. من در مورد برنامه‌ریزی مسابقات لیگ چندین و چند بار صحبت کرده‌ام هنوز جوابی به خاطر لغو بازی ملوان و فولاد نگرفته‌ام نامه‌ای تنظیم می‌کنم و خدمت ریاست محترم فدراسیون فوتبال می‌رسم و از آقای تاج می‌خواهم به این سوال پاسخ دهد و نقطه ابهام را مشخص کند که چرا فقط در این فصل بازی ملوان و فولاد لغو شده است و در تعطیلات لیگ هم این بازی برگزار نشد. حق ماست که با شرایط برابر مقابل ملوان بازی می‌کردیم.

1750511

سرمربی آلومینیوم در پاسخ به این سوال که با توجه به برنامه جدید لیگ قهرمانان سال آینده آیا برنامه ای برای حضور در این مسابقات دارد یا خیر توضیح داد: ‌برنامه‌ای که ما شروع کردیم و به هیئت مدیره و باشگاه ارائه کردیم برنامه‌ای دو ساله است که همه چیز در آن مشخص است. سعی می‌کنیم که یک جوان آینده‌دار و با قدرت را آماده کنیم و در تمام مسابقات هم با تمام قوا شرکت می‌کنیم. بازیکنان خوبی داریم و واقعا خوشحالم در کنار این بازیکنان هستم که با تمام وجودشان بازی و حتی در  تمرینات در مسابقه حاضر می‌شوند. شرایطشان را روز به روز بهتر می‌کنند. مطمئنا هم در لیگ و هم در جام‌حذفی اهدافی را مشخص کرده‌ایم. ان‌شاءالله با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران‌مان به آنها دست پیدا می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آلومینیوم اراک نتایج اقتصادی گرفته و دو گل زده و چهار گل خورده دارد عنوان کرد:‌ تمام هدف ما این بود تیم 11 نفره‌ای که در فینال گذشته جام حذفی بودند؛ حفظ کنیم و برای تقویت تیم‌مان بازیکن اضافه کنیم؛ اما دست تقدیر به‌گونه‌ای بود که مجبور شدیم چند بازیکن ترکیب اصلی‌مان را از دست بدهیم. البته بازیکنان جایگزین بازیکنان خوبی هستند اما به لحاظ هماهنگی بازیکنان در فوتبال زمان نیاز است و این یک پروسه خیلی طولانی است. من و همکارانم در کادر فنی و تمام همکاران‌مان در باشگاه همگی در خدمت بازیکنان هستیم تا مشکلات فنی، لجستیک و تفکرات آنها را تغییر بدهیم تا به هماهنگی لازم برسیم. ما مشکلی در ساخت موقعیت نداریم بلکه فشار و استرس در هفته‌های اول روی بازیکنان‌ ما زیاد بود که رفته رفته هم بهتر خواهد شد. 
سرمربی آلومینیوم سپس با اشاره به اتفاقات دیدار برابر ملوان حرف هایش را از سر گرفت و گفت: در همین هفته گذشته می‌توانستیم در نیمه اول دو به صفر یا سه بر صفر از زمین بیرون بیاییم. اما وقتی بازی یک بر صفر پیش رفت بازیکنان ما تحت فشار قرار گرفتند و نتوانستند کیفیت واقعی‌شان را به نمایش بگذارند؛ باید به ملوان هم بگویم خیلی خوب بازی کرد با این حال مقابل ملوان ما یک تیم خوب در کنار هم بودیم. ما توانستیم به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم و انشاءلله بازی به بازی سعی می‌کنیم بهتر شویم و مشکلات را از بین ببریم.

دیدگاه‌ها