کد خبر : 1846762 | 14 مهر 1401 ساعت 11:45 | 89.3K بازدید | 6 دیدگاه

بعد از لیگ ملت‌ها و قهرمانی جهان؛

این فوق‌ستاره در ترکیه هم ول‌کن ایرانی‌ها نیست!(عکس)

فوق ستاره هلندی دنیای والیبال یک بار دیگر عملکرد خیره کننده‌ای را از خود به نمایش گذاشت‌.

این فوق‌ستاره در ترکیه هم ول‌کن ایرانی‌ها نیست!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک نیمیر عبدالعزیز یکی از بهترین بازیکنان رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان بود. فوق‌ستاره والیبال هلند، در جدال با ایران نیز شگفت‌انگیز ظاهر شد و با کسب 32 امتیاز نقش اصلی را در پیروزی تیمش و البته صدرنشینی هلندی‌ها در گروه ایفا کرد.

اگرچه هلند با شکست برابر اوکراین از رسیدن به جمع هشت تیم پایانی مسابقات قهرمانی جهان باز ماند اما قطعاً در کل تورنمنت، عبدالعزیز بهترین بازیکن آن‌ها بود. این فوق‌ستاره دنیای والیبال قبل‌تر از آن یعنی در لیگ ملت‌ها نیز درخشان ظاهر شد و در آن مسابقات هم نشان داد که یکی از بهترین بازیکنان در پست خود محسوب می‌شود، البته اگر نگوییم بهترین.

1750681

فوق ستاره هلندی فصل گذشته در رقابت های سری‌آ و با لباس مودنا به میدان می‌رفت و بعد از آن نیز یک مقطع کوتاه با پیکان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به مقام قهرمانی رسید. این بازیکن حالا یک چالش جدید را برای خود انتخاب کرده و در این فصل با لباس هالک بانک ترکیه، به میدان می رود.

هالک بانک همواره یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در سوپرلیگ ترکیه به حساب می‌آید و حالا در این فصل با جذب نیمیر عبدالعزیز قطعاً شانس آنها بیشتر از قبل شده است. این باشگاه ترکیه ای همچنین امید زیادی دارد که با این فوق ستاره هلندی در لیگ قهرمانان اروپا نیز نتایج خوبی کسب کند.

1750684

در همین راستا شب گذشته تیم هالک بانک در هفته دوم رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه به مصاف تورساد رفت. این بازی از آنجایی برای والیبال ایران اهمیت داشت که ستاره جوان ما یعنی بردیا سعادت در ترکیب تورساد حضور داشت که اتفاقاً در هفته اول عملکرد فوق العاده ای هم از خود به نمایش گذاشت.

اگر چه تورساد در جدال دیشب مقابل هالک بانک عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه داد اما درخشش خیره کننده نیمیر عبدالعزیز به یاران بردیا سعادت اجازه نداد که دومین برد خود در این فصل از رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه را کسب کنند.

1750682

فوق ستاره والیبال دنیا یعنی نیمیر عبدالعزیز به تنهایی مقابل یاران بردیا سعادت 31 امتیاز کسب کرد و به تنهایی عامل اصلی پیروزی تیمش برابر تورساد لقب گرفت. نیمیر در این بازی آمار خیره کننده 79 درصد موفقیت در حملات در از خود به ثبت رساند تا نشان دهد هالک بانک چه مهره ارزشمندی را در نقل و انتقالات به خدمت گرفته است.

دیدگاه‌ها